Най-големият сайт за бойни спортове

       

Да запазим ставите

Да запазим ставите
Публикувано на: Август 19, 2014 в 08:48 ч
Снимка: tradeimport.in.ua
Интензивната тренировка създава голямо натоварване в сухожилията и ставните връзки, което може да доведе до възпаления и травми.

Контролирайте болката и останете здрави и по-дълго в залата с тези три простички напомняния за това как да си пазим ставите.

Травмите в меките тъкани като сухожилия и връзки могат да се получат от прекалено тежка тренировка, лоша техника или сериозна умора от претренирване. Леките, но постоянни наболявания в някоя от ставите като лакет, коляно или рамо, могат да предизвикат сериозно възпаление, ако не се лекуват на време.
 
 

Вслушвайте се в тялото си

 
Когато започнете да усещате постоянна болка и подуване, вземете си почивка и намалете интензивността на тренировките.
 
 

Избягвайте болкоуспокояващите


Недейте да потискате болката - ако се върнете прекалено бързо към тежките тренировки след контузия, може да направите нещата още по-зле. Хроничната употреба на болкоуспокояващи като ибупрофен може да доведе да сериозно претрениране.
 
 

Почивайте активно

 
В дните си за почивка може да използвате възстановяващи техники като студени компреси, разтягане и масаж. Спете повече и си набавяйте антиоксиданти и протеин за възстановяване.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

4 съвета за по-добра имунна система

4 съвета за по-добра имунна система
Предлагаме ви няколко съвета как можете да подобрите защитата си от вирусни заболявания, подсилвайки имунната си система.
Статии » януари 28, 2014 (3)
цялата статия

Витамин D - за сила, мощ и енергия

Витамин D - за сила, мощ и енергия
Недостигът на витамин D е често срещано явление. Все по-малко хора излизат навън и тези, на които не им достига обикновено, през зимните месеци си го набавят дори още по-малко.
Статии » септември 7, 2018 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook