Зареждане

Как ластикът може да увеличи атлетичността ви

Как ластикът може да увеличи атлетичността ви
Публикувано на: Юли 7, 2014 в 09:32 ч
Източник: wikimedia.org
Когато стане дума за атлетичност, заложете на сигурното - ластиците. Тренировките с ластици могат да помогнат за подобряване на функцията на различни мускулни групи, които изостават.

Според проучване на British Journal of Sports Medicine елитните футболисти, които правили упражнения за бедра с ластик, увеличили силата на вътрешната част на краката си с 30 процента.
 
"Адукторите се натоварват постоянно във футбола и в други спортове, в които се изисква рязка смяна на посоката на движение по време на висока скорост," казва д-р Кристиян Торборг, водещ на изследването.

Ако тези мускули са слаби, натоварването се поема в зоната около слабините, затова и контузиите там са доста често срещани в тази игра.

Играйте на сигурно, като включите следното упражнение към тренировката си, независимо какъв спорт практикувате.
 
 

Упражнението за крака

 

 
Закрепете ластик от едната страна за здрава опора - това е опорната ви точка. Застанете така, че опорната точка да ви се падне от дясно. Закрепете другия край на ластика на десния ви глезен. Направете стъпка в ляво (за да се отдалечите от опорната точка), така че ластикът да се опъне. Вдигнете нагоре десния си крак и оставете ластикът да го дръпне към опорната точка. След това дръпнете десния си крак към левия, така че да го докоснете. После направете същото на обратно. Направете 3 серии по 15 повторения на всеки крак два пъти в седмицата.
 
В нашия онлайн магазин може да откриете различни фитнес аксесоари и уреди за тренировки, сред които и качествени и здрави ластици.
 
 
 

Упражнение за коремните мускули

 
Торсът също е много важен във всеки вид спорт. Ето подобно упражнение за мускулната група там.
 

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес