Зареждане

5 упражнения за в офиса

5 упражнения за в офиса
Публикувано на: Август 12, 2010 в 10:32 ч
Снимка: pixabay.com

Обикновените упражнения се нуждаят от огромно количество дисциплина и съсредоточеност. Женените и мъжете с голямо работно време се оплакват най-често от липса на свободно време. Ако времето е бариерата, която ограничава тези хора да тренират постоянно и да постигат резултатите, които желаят, то имаме голяма нужда от друга гледна точка. С малко въображение, може не ние да ходим на фитнес, а фитнеса да идва при нас, донасяйки ни упражненията, от които се нуждаем където и да сме - било в офиса, у дома или в командировка.

В тази статия ще Ви покажем пет офис упражнения, които са едновременно приятни и ефективни.
 

Kлякания до офис стола

Това наглед просто упражнение може да бъде едно от най-ефективните упражнения за заздравяване на тялото. Започнете като се изправите и си отпуснете раменете. Повдигнете пръстите на краката си към върха на Вашите обувки. Това ще центрира тежеста на вашите крака и ще Ви помогне да се уверите, че изпълнявате кляканията правилно. Докато държите Вашия гръб идеално изправен, доближете таза си до около 3 сантиметра от стола. Задръжте се така за 10 секунди. Бъдете сигурни, че държите коленете си зад пръстите на краката. Това намалява напрежението в коленете. Вашите тазобедрени мускули трябва да са първите мускули, които да изтласкват Вашето тяло към изправена позиция.

Лицеви опори на бюрото

Това чудесно офис упражнение ще заздрави Вашите горни и централни мускули. Докато придържате Вашето тяло в права линия, използвайки Вашите коремни мускули, застанете в позиция за лицеви опори. Вашите рамена трябва да са на 90 градуса. Докато сте в тази позиция, изпълнете 10 вдигания на колената, последвани от 5 лицеви опори. Повторете това упражнение 3 или 4 пъти.

Бизнес полет

Това офис упражнение натоварва частите, които са подложени на риск докато работите зад бюрото - най-вече подколянното сухожилие и кръста. Като за начало, застанете прав. Изтеглете главата и раменете назад и надолу, за да създадете перфектната стойка. Като използвате Вашите бедра като опорна точка, се наклонете напред, докато стоите на един крак и изпъвате другия назад така, че той и Вашият торс станат паралелни с пода. Задръжте тази позиция за около 3 секунди и се върнете към основната стойка. Правете това упражнение по 1 минута преди да смените краката.

Победа

Вашата стойка е изложена на риск докато стоите на стола през работното Ви време. Правете това упражнением за да стегнете дълбоката мускулатура на торса и мускулите, отговорни за правилната стойка. Застанете в идеалната стойка в седнало положение: издишайте, изпънете Вашият гръбначен стълб. Задръжте тази позиция, а след това се наведете напред и изпънете ръцете си все едно бутате малък таван над главата си.

Повдигане на бедрата

Почти всеки възрастен се е оплаквал поне веднъж от болки в кръста. Правейки това просто упражнение на Вашия стол, Вие може да облекчите болките в кръста. Седнете на стола с изправен гръб. Повдигнете една от задните бузи от стола, а след това я върнете обратно. Повторете това и от другата страна; правете упражнението, редувайки двете страни за около 30 секунди.

За женените и ограничените поради работа или други грижи мъже, осъзнаването, че не е нужен фитнес, за да се правят добри тренировки, е една много важна стъпка към започването на по-здравословен начин на живот. Фактът, че гравитацията е сила, която е постояна величина в нашия живот, означава, че винаги има начин да се движим и правим упражнения. Където и да сме, когато и да е. 

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес