Зареждане

Напади - упражнение за силни крака и стабилност

Напади - упражнение за силни крака и стабилност
Публикувано на: Февруари 25, 2017 в 10:01 ч

Нападите са движение, което е изключително важно за здрави, силни и стабилни крака.

Незаменими са за състезатели по бойни спортове, защото учат на много добра стабилизация на един крак, което често е необходимо при изпълнението на удари с крак или при различни видове хвърляне и поваляне на противника.
 

 

Техника на изпълнение

Лостът се хваща малко по-широко от раменете и се позиционира над лопатките, върху трапеца. В изходната позиция се застава на широчината на таза, а стъпалата са успоредни и сочат напред. При нападът тежестта е изнесена на водещия крак, с минимална опора на задния. Стъпва се напред и леко встрани, торсът се привежда леко напред и петата на задния крак се отлепя от земята. Стъпалото на предния крак и тазът сочат напред. При приклякането и изправянето тежестта е върху предния крак. В най-долната точка бедрото на задния крак сочи леко назад, а не право надолу. Оттласкваме се назад отново от предния крак.
 

Често срещани грешки

  • предният крак не е на цяло стъпало
  • коляното влиза навътре
  • тазът тръгва назад при изправянето
  • прекалено къса/дълга крачка
Веселин Веселинов

Денислав Василев е кондиционен треньор в SPIDER SPORT със специалност Общо кондициониране, Рехабилитация и Стречинг и състезател по бразилско жиу жицу, като има дългогодишен опит и в други бойни изкуства. Изпитал ефекта на доказаната система за хранене и трениране на SPIDER SPORT върху себе си, Денис работи да допринесе още обикновени хора и професионални спортисти да подобрят здравето, ежедневието и постиженията си по този метод.

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес