Зареждане

Силово упражнение за силен гръб

Силово упражнение за силен гръб
Публикувано на: Април 14, 2013 в 11:42 ч
Снимка: wikimedia.org
Гърбът е една от най-големите мускулни групи и като такава играе важна роля в общата сила на трениращия. Макар и да няма много упражнения, които натоварват гърба специфично за тила, както има например за краката, предлагаме ви едно упражнение, чиято цел е точно това - dumbell power row.
 

Как се прави

  • оставете един дъмбел на земята между краката си
  • заемете позиция като сложите десния си крак малко пред левия и сгънете леко коленете
  • приведете се малко напред, така че торсът ви да е 45 градуса спрямо пода
  • подпрете се с дясната си ръка на бедрото, така че да прикрепяте горната част на тялото, клекнете и хванете дъмбела с лявата си ръка с неутрален хват
  • не огъвайте гръбначния стълб, експлозивно изправете краката, като с така отлепяте дъмбела от пода, а след това използвате латералните си мускули за да го доиздърпате към лявото си бедро
  • правете това бързо и вдигайте възможно най-високо
  • дръжте дъмбела близко до себе си, а след това бавно го свалете обратно на пода
  • повторете колкото трябва на едната страна, а след това сменете краката и го направете за другата
Бърз съвет: Когато добавяте силовото гребане към тренировката си за гръб, правете го първо, когато все още мускулите на гърба не са свежи.

Ето и примерна тренировка за гръб, като въпросното упражнение е включено първо.

 Упражнение
Серии Повторения
Dumbbell Power Row 2 5-6
One-arm Dumbbell Row 3 6-8
Lat Pulldown 3 8-10
Seated Cable Row 3 10-12
Straight-arm Pulldown 3 10-12
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес