Зареждане

Кои са най-добрите хранителни добавки в периодите на отслабване

Кои са най-добрите хранителни добавки в периодите на отслабване
Публикувано на: Април 23, 2018 в 22:50 ч

След като вече сте си избрали тренировъчен план и подходящ хранителен режим, следващата стъпка по пътя към горенето на мазнини е да си набележите кои добавки ще ви бъдат от полза да постигнете оптимални резултати.

Ако сте в търсили в интернет информация по въпроса, навярно сте останали главозамаяни от всичките възможнсти и всъщност в съзнанието ви са се породили повече въпроси, отколкото отговори.

Коя добавка е най-добрата за желаните резултати? Как се съчетават? Как да извлечете максималното от тях?

Преди да посегнете към поредната модерна екзотична добавка с надежда да вдигнете оборотите на организма си, спрете и помислете стратегически. Щом стане въпрос за горене на мазнини и отслабване, обикновено най-простите решения са най-ефективни.

Всеки един от трите вида добавки, които ще ви представим, помагат за горенето на мазнини и отслабването, но го правят по различен начин. И ако влезете в по-добра форма от всякога, трите заедно могат да се окажат вашата тайна към успеха.

Фет бърнъри


Подобрен метаболизъм? Контрол на апетита? Повече енергия? Ако ви звучат добре тези неща, навярно ви е необходим точно фет бърнър.

Тези добавки карат тялото ви да гори повече калории, като същевременно ви помагат да спазвате диетата си.

Много фет бърнъри съдържат съставки като кайен, кофеин и екстракт от зелен чай, за да стимулират метаболизма. Всяка една от тях стимулира горенето на мазнини, дори и понякога да ви се струва, че ефектът не е достатъчен.

Отслабването е въпрос на баланс между калориите, които приемаме и които изгаряме - спокойно можем да твърдим, че всяка съставка, която ни помага да изразходваме повече от тях, ни помага с отслабването.

Това и правят фет бърнърите - помагат на тялото да усвоява по-добре мазнините като гориво.

Те обаче се оказват ефикасни и за друго - когато сме на диета, е напълно нормално да чувтваме умора. Все пак се опитваме да намалим приема на калории. Точно затова и голяма част от фет бърнърите имат съставки, които стимулират нервната система и дават енергия.

Не искате кофеин? Няма проблем. Има фет бърнъри без стимуланти, които вместо това предлагат здравословна комбинация от витамини и антиоксиданти, за да ни дадат повече енергия.

Имайте предвид, че фет бърнърите със стимуланти не бива да се приемат в продължение на месеци. Осигурявайки си почивки, тялото ви няма да привиква към ефекта на стимулантите и ще можете да се радвате на същите резултати без да увеличавате препоръчителната доза.
 

 

 

Аминокиселини с разклонена верига


Също невероятна добавка, спомагаща за отслабването, са аминокиселините с разклонена верига (BCAA). Те стимулират синтеза на протеин и предотвратяват катаболитните процеси.

Когато спазвате нискокалорийна диета, тялото ви е в катаболично състояние, което може да доведе до нежелана загуба на мускулна маса. Това означава по-бавен метаболизъм, което забавя и горенето на мазнини. Също така може да се чувствате зле по време на тренировки. Помнете, че мускулите са ваши приятели, дори когато горите мазнини.

В проучване от 2009-та, приемащите BCAA в продължениен а 8 седмици горят почти два пъти повече мазнини от тези, които просто приемат протеин без допълнителни аминокиселини.

Мнозина намират в тези аминокиселините с разклонена верига решение на проблема им с умората и глада при спазване на нискокалорични и нисковъглехидратни диети.

Предотвратявайки катаболитните процеси и осигурявайки допълнителен източник на енергия без излишни калории, BCAA се превръщат в незаменим 'партньор' при отслабване.
 


Суроватъчен протеин изолат


Нито един хранителен режим не е напълно завършен без протеин, а когато искате да горите мазнини и отслабвате, няма по-добър избор от суроватъчния протеин изолат.

Изолатът е най-добрата, най-чистата форма на суроватъчен протеин. Повечето изолати не съдържат въглехидрати и мазнини, така че те ви дават 100% чист протеин - точно каквото ви трябва, за да поддържате мускулите си докато приемате по-малко калории.

Изолатът се усвоява най-бързо и най-лесно, така че аминокиселините от протеина след тренировката ще окажат влияние почти веднага. Проучванията сочат, че суроватъчният протеин спомага също при горенето на мазнини, докато същевременно щади мускулната маса. Вярва се, че левцинът е тайната за задържане на мускулите по време на нискокалорична диета.

Консумацията на млечни продукти, като суроватъчния протеин, сериозно помагат при отслабване, особено в областта на корема, така че определено няма да сбъркате, ако го добавите към диетата си.
 

 
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес