Най-големият сайт за бойни спортове

       

Упражнение за подобряване на стойката

Упражнение за подобряване на стойката
Публикувано на: Юли 21, 2014 в 22:40 ч
Снимка: deviantart.net
Най-вероятно четете тази статия, докато седите пред компютъра си или сте се надвесили над смартфона си. За съжаление и двете позиции нарушават естествената стойка на тялото ви.
 
"Не е важно колко мускулеста е горната ви част на тялото," казва BJ Gaddou, треньор и автор на книги за фитнеса. "Когато стоите седнали за дълго време мускулите в предната част на тялото ви се стягат и започвате да ставате прегърбени."

Освен това тази неприятна промяна в баланса води до множество проблеми - от болки до незадоволителни резултати в тренировките.

Има обаче едно упражнение, което може да подобри стойката ви - обратен борцов мост на ръце.
 
"Това упражнение разтяга всички мускули в предната част на тялото, включително раменете и гърдите - като по този начин облекчава всякакво напрежение и подобрява подвижността. Правете го преди тренировка и ще усетите промяната в стойката си и в силата си."

Готови ли сте? Вижте видеото за да правите упражнението с правилната техника.
 

0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

9 дихателни упражнения за по-добър сън

9 дихателни упражнения за по-добър сън
Ако ти е трудно да спиш, бъди спокоен - не си сам. Според Американската сънна асоциация безсънието е сред най-често срещаните проблеми, свързани със съня.
Статии » декември 9, 2018 (1)
цялата статия

Подскоци с пудовка

Подскоци с пудовка
Ако искате да изгорите повече мазнини, да подобрите експлозивността, кондиционната си подготовка и да ускорите метаболизма си, пробвайте подскоците с пудовки.
Статии » март 5, 2012 (3)
цялата статия
Мнения в Facebook