Зареждане

Коригиране на мускулния дисбаланс

Коригиране на мускулния дисбаланс
Публикувано на: Януари 29, 2016 в 10:51 ч

Мускулният дисбаланс е често срещано явление в нашето ежедневие. Този проблем най-често се дължи на прекомерното трениране на определена мускулна група за сметка на друга.

Тази статия ще ви опише няколко прости коригиращи упражнения, чрез които може да повлияете благоприятно на мускулния дисбаланс.
 

Глутеус мост

 
Това упражнение се изпълнява преди всичко за оформяне на седалището и задната част на бедрата.

Изпълнение:
Трябва да легнете по гръб на пода със свити в колената крака. Пренесете тежестта си на петите и повдигнете пръстите на краката. Сега повдигнете таза си максимално. След като достигнете връхната точка трябва да задържите за около секунда-две, след което се върнете в изходна позиция.
 

Планк

 
Благодарение на това упражнение ще стабилизирате мускулите на рамената, торса, корема и бедрата.

Изпълнение:
Легнете на пода и заемете позиция като за лицеви опори. Постарайте се да сгънете ставите на лактите си на 90 градуса. Таза и корема трябва да са максимално стегнати. Горната част на тялото трябва да е хоризонтална.  Тежестта на тялото е на пръстите на краката и на предмишниците ви. Тялото ви трябва да образува права, успоредна на пода. Задръжте за около 30 сек или на максимум.
 

Масаж с фоум ролер
 

Масажът с фоум ролер е изключително полезен и все по-необходим на повечето хора. Благодарение на него се масажират стегнатите мускули на гърба, на торса и на таза.

По този начин се преодоляват болките в гърба, кръста, колената и в др. мускулни групи.

Също така масажът е полезен и за хората, които тренират редовно, тъй като чрез него се намалява възможността от поява на скованост в ставите.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес