Зареждане

Тренировка за начинаещи на чувал

Тренировка за начинаещи на чувал
Публикувано на: Май 5, 2011 в 08:22 ч
Снимка: eric molina

Добрите бойци нямат нужда от фитнес уреди за да поддържат тялото си в добра форма, а само чувала. Той е идеален за изграждане на силни удари, докато горите мазнините при интензивни тренировки. Тази тренировка е идеална за влизане във форма от начинаещи бойци.

Правете следните упражнения едно след друго. След това починете 30 секунди. После продължете така 5 рунда.

1. Пет лоу кика, а след това пет хай кика. С десния си крак нанесете удар в долната част на чувала (представяйки си, че удряте краката на опонента си) пет пъти. След това нанесете удари в горната част на чувала (въображаемо се целете в главата).

2. Същото като горното, но с левия крак.

3. Двадесет прави удара с ръце (редуване на лява и дясна ръка).

4. Пет леви крошета, а после и пет десни.

5. Пет удара с коляно, като при всеки удар сменяме крака. Обгърнете чувала с ръце, сякаш е главата на опонента и нанесете удара с коляно в страни на чувала.

За да избегнете контузии винаги използвайте бинтове или вътрешни ръкавици и уредни ръкавици, когато работите по чувала.

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес