Зареждане

Тренировка с ластици

Тренировка с ластици
Публикувано на: Август 27, 2013 в 11:48 ч
Снимка: wikimedia.org
Един от най-ефективните уреди при функционалните тренировки са гумените ластици.

Ластиците за съпротивление идват под много различни форми и размери, но имат едни и същи качества. Те дават голямо разнообразие от натоварвания и голям процент ефективност.

Тренировъчните ластици позволяват голяма гъвкавост в упражненията, като в същото време натоварват много различни мускулни групи. Упражненията могат да се правят от различни ъгли и под контрол, което няма как да стане при тренировки със свободни тежести.

При тренировките можете да ги вържете около глезените или коленете, като натоварването в долната част на тялото ви ще стане доста солидно. С ластици се постига добро заздравяване в бедрата и силова издръжливост.

Те имат и особено добро влияние върху торса. С тях лесно можете да правите усукване на коремните мускули, каквото и най-добрата машина не може да ви осигури.

Друго предимство при ластиците е, че можете да регулирате тренировъчната си скорост. Ако искате да тренирате експлозивно - ластиците са най-безопасния уред за това.

С тренировъчните ластици се оправят различни проблеми със стабилността. Чрез тях може да се фиксира загубен баланс.




Откъм цена те също са доста примамливи. С малко заделена сума можете да си закупите няколко вида по трудност ластици, които в същото време заемат много по-малко място от дъмбелите и са лесно преносими.

Голяма разлика между тренировките със свободни тежести и ластици е точката на най-голямо натоварване. При дъмбелите например, те я при началото на движението. При ластиците е в крайната фаза - когато са разпънати. По този начин натоварвате мускула от съвсем различен ъгъл и той става още по-здрав.
 

Тренировките с ластици са от много голяма полза за всички трениращи бойни спортове, тъй като помагат много за изграждането на скорост и експлозивност.

Ластиците натоварват не само нервите, мускулите и цялото тяло по по-ефективен начин, но също така се целят и в бързите мускулни влакна за повече скорост. Според някои проучвания натоварванията с ластици са по-ефективни и от плиометричните тренировки за бойните спортове.

Освен за бойни спортове, ластиците могат да бъдат допълнение и към тренировките ви за увеличаването на мускулния растеж.

Ако спортът, който практикувате, изисква бързина, атлетизъм и експлозивност, задължително трябва да опитате и тренировките с ластици за по-голяма ефективност.
 
В нашия онлайн магазин може да откриете различни фитнес аксесоари и уреди за тренировки, сред които и качествени и здрави ластици.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес