Зареждане

Бодибилдъри на тест за морски пехотинци

Бодибилдъри на тест за морски пехотинци
Публикувано на: Ноември 12, 2019 в 21:42 ч
Бодибилдърите MattDoesFitness и Mike Thurston и преди са доказвали, че това, че си нацепен, не те прави достатъчно здрав, за да преминеш някои основни изпитания. Преди са пробвали US Army Fitness и Marine Corps Fitness тестовете. И двата пъти имаха проблеми с бягането, повтаряйки, че не са “хора на кардиото”.

Сега те са отново готови за подвизи, като този път са си харесали добрия стар Navy Seal Fitness Test - ще се потопят в света на тюлените, за пореден път без никаква предварителна подготовка. (В коментарите под видеото даже се говори, че бодибилдърите първоначално решили да опитат руския армейски тест, но не им допаднала идеята да се бият с голи ръце и да мятат истински гранати.



US Navy Seal Fitness тестът се състои от следните упражнения:

  • 2 минути лицеви опори
  • 2 минути коремни преси
  • Максимум набирания
  • 2.5 километра бягане
  • 0.5 километър плуване

Всичко започва с лицевите опори - минимумът, за да се премине тестът, е 50 броя за 2 минути (75 е перфектен резултат). Тук бодибилдърите се справят добре - Mike успява да направи 57, а Matt - 64.

След 2-минутна почивка, двамата преминават към коремните преси - слабото място на Mike, заради което вече на два предходни теста се проваля. 50 коремни преси са необходими, за да се премине теста, но уловката тук е, че почивката се прави не по гръб, а в изправена позиция. И за това спор няма - упражнението така става в пъти по-трудно. За съжаление, Mike отново се проваля, достигайки едва до 47 преси, докато Matt обаче успява да се справи с предизвикателството и прави 51 повторения.

Следват набиранията - тук няма времево ограничение, трябва да се направят възможно най-много. Преминава се с 10 броя, като за перфектно се води всичко над 15 повторения. Формата също е от значение - правилното повторение се прави с изпънати ръце, когато сте долу, а като сте се набрали, брадичката трябва да е над лоста. Докато опитват упражнението нашите бодибилдъри биват изненадани от дъжд и липсата на талк въобще не им помага, но в крайна сметка двамата успяват да се правят със задачата и преминават с перфектни резултати.
 

Най-накрая стигаме и до кардиото - проблемната част във всички предходни тестове, на които са се подлагали нашите момчета до момента. За да бъде премината успешно частта с бягането, разстоянието трябва да бъде минато за 10.5 минути. За перфектен резултат се приема всяко време под 9.5 минути. Не е изнeнада обаче, че бодибилдърите не успяват да се справят и този път, преминавайки разстоянието за 10 минути и 50 секунди. Накрая остава плуването, при което всичко под 12.5 минути се счита за добър резултат, само че нито Matt, нито Mike успяват да го преплуват за това време. Все пак признаваме факта, че подценяват разстоянието и решават да се потопят в ледено студено езеро, за по-весело.

И въпреки че отново демонстрират недостатъчна издръжливост, за да се присъединят към армията, двамата не се отказват и обещават, че ще се подложат на още някой фитнес тест в бъдеще. Да им пожелаем успех! 
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес