Най-големият сайт за бойни спортове

       

Повече сила в раменете без болка

Повече сила в раменете без болка
Публикувано на: Септември 23, 2013 в 10:00 ч
Снимка: deviantart.net
Може да правите различни упражнения за рамо, като разтваряне на дъмбели в страни, повдигане напред, но истината е че за големи и силни рамене няма заместител на раменната преса с лост. Това може да звучи като просто упражнение, но много трениращи срещат проблеми при изпълнението му. Трябва ли да се прави от седеж или изправен? Пред или зад врат? С леко присвити и пружиниращи колене или заключени? Ето няколко съвета за раменната преса.
 

Правете я изправени

 
Кога за последно вдигахте нещо тежко, докато стояхте на стола? Когато изпълнявате упражнението от стоеж, натоварвате целия си торс и всички стабилизиращи мускули от главата до петите.
 

Правете го с правилна стойка

 
Краката ви трябва да бъдат на ширината на раменете, а пръстите им да сочат право напред. Така ще си помогнете да държите по-добър баланс и няма да правите чупка в кръста толкова много. Също така дръжте петите си здраво на земята.
 

Следете дишането си

 
Преди да започнете вдигането, поемете си дълбок дъх и го задръжте, докато не приключите движението до горе. Издишайте, а след това постепенно вдишвайте, докато сваляте тежестта надолу. Поетия въздух ви помага да избегнете контузия, стабилизирайки гръбначния стълб.
 

Заключени ръце и над главата

 
Приключете вдигането със заключени ръце и лоста малко зад центъра на главата ви. Ако избутате лоста прекалено напред, рискувате да разтегнете сухожилие в раменната става.
 

Мнения в Facebook

Свързани Статии

10 минутно унищожаване на мазнини

10 минутно унищожаване на мазнини
Изгорете доста калории преди да влезете сутринта под душа с тази тренировка със собствено тегло.
Статии » май 29, 2011 (8)
цялата статия

10 вида лицеви опори за напреднали

10 вида лицеви опори за напреднали
Представяме ви няколко вида на лицевите опори, които да разнообразят тренировките ви.
Статии » януари 7, 2011 (4)
цялата статия