Най-големият сайт за бойни спортове

       

Повече сила в раменете без болка

Повече сила в раменете без болка
Публикувано на: Септември 23, 2013 в 10:00 ч
Снимка: deviantart.net
Може да правите различни упражнения за рамо, като разтваряне на дъмбели в страни, повдигане напред, но истината е че за големи и силни рамене няма заместител на раменната преса с лост. Това може да звучи като просто упражнение, но много трениращи срещат проблеми при изпълнението му. Трябва ли да се прави от седеж или изправен? Пред или зад врат? С леко присвити и пружиниращи колене или заключени? Ето няколко съвета за раменната преса.
 

Правете я изправени

 
Кога за последно вдигахте нещо тежко, докато стояхте на стола? Когато изпълнявате упражнението от стоеж, натоварвате целия си торс и всички стабилизиращи мускули от главата до петите.
 

Правете го с правилна стойка

 
Краката ви трябва да бъдат на ширината на раменете, а пръстите им да сочат право напред. Така ще си помогнете да държите по-добър баланс и няма да правите чупка в кръста толкова много. Също така дръжте петите си здраво на земята.
 

Следете дишането си

 
Преди да започнете вдигането, поемете си дълбок дъх и го задръжте, докато не приключите движението до горе. Издишайте, а след това постепенно вдишвайте, докато сваляте тежестта надолу. Поетия въздух ви помага да избегнете контузия, стабилизирайки гръбначния стълб.
 

Заключени ръце и над главата

 
Приключете вдигането със заключени ръце и лоста малко зад центъра на главата ви. Ако избутате лоста прекалено напред, рискувате да разтегнете сухожилие в раменната става.
 

Свързани Статии

Набирания за повече сила на захвата

Набирания за повече сила на захвата
Здравият захват е от изключителна важност при бойни спортове като жиу-житцу, джудо, борба и др.
Статии » януари 6, 2015 (0)
цялата статия

По-широки рамене само за 15 минути

По-широки рамене само за 15 минути
В тази статия ще ви запознаем с една тренировка, чиито фокус е насочен върху раменете.
Статии » ноември 13, 2015 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook