Най-големият сайт за бойни спортове

       

Няколко лесни предложения за закуска, които отнемат около 60 секунди

Няколко лесни предложения за закуска, които отнемат около 60 секунди
Публикувано на: Януари 12, 2016 в 07:53 ч

Всички ние сме чували израза: Закуската е най-важното хранене за деня!

Но нека бъдем реалисти: Повечето от нас просто не разполагат с време, за да си приготвят яйца по бенедиктински всяка сутрин.

Не, не сме мързеливи. Просто сме прекалено натоварени и сме разчели времето си до минута. Това обаче не означава, че нямаме нужда от питателна и богата на протеин закуска.
Именно затова в тази статия ще ви предложим няколко лесни рецепти за закуска, които не отнемат много време, а в същото време са много питателни.

Основния критерий, по който сме ги избрали е времето за приготвянето им да е около 1 минута.
 

Овесена каша и протеин на прах
 

Начин на приготвяне: Смесете обикновена овесена каша и протеин на прах. Добавете вода. Ако желаете, затоплете в микровълнова фурна. Да вие сладко!

Една чаша овесена каша осигурява освен трайна енергия и 4 грама фибри, 6 грама протеин, около 8 витамина и минерали. Това казва Brian St. Pierre, треньор по хранене за Precision Nutrition.

Микровълновата обработка на овесената каша може да отнеме повече от минута, в зависимост от количеството на кашата и силата на микровълновата.
 

Ябълка с фъстъчено масло

 
Начин на приготвяне: Разрежете ябълката на четири. Потопете натязаните парченца във фъстъченото масло. Това е.

Ето и един дори и по-бърз вариант: Консумирайте фъстъченото масло директно от буркана, след ябълката.
 

Сандич с бадемово масло

 
Начин на приготвяне: Нарежете хляба на филийки. Нанесете бадемово масло.

Бадемовото масло може да се похвали с дори още по-добри хранителни качества от по-разпространеното фъстъчено масло. Препоръчваме ви да използвате пълнозърнест хляб, може и препечен, тъй като е с по-богато съдържание на фибри.
 

Извара с къпини
 

Начин на приготвяне: Отворете кутията с извара. Добавете къпини. Консумирайте.

Изварата е богата на суроватъчен протеин и на казеин. Именно затова е полезна за изграждането на мускулите. Къпините са плодове богати на витамин К и на минерала манган.
 

Яйца на очи и сирене

 
Начин на приготвяне: Яйцето се изсипва в купа, в която се налива една трета вода и се слага в микровълновата, докато е готово. След това прибавете към готовото яйце нискомаслено сирене.

Приготвянето на яйцето може да отнеме повече от 60 секунди, в зависимост от вашата микровълнова печка.
 

Микс от ядки

 
Начин на приготвяне: Смесете ядки, семена, сушени плодове. Ето някои от нашите предложения: бадеми, орехи, тиквени семки и сушени плодове. Смесете ги.

Може да ги разделите на няколко порции и да ги приемате по различно време през деня, за да си набавяте енергия.

Кисело мляко с боровинки и мюсли


Начин на приготвяне:
Смесете кисело мляко, боровинки и мюсли в купа. Консумирайте.

Да ви е сладко!
0 споделяния
FB Сподели
Мнения в Facebook