Най-големият сайт за бойни спортове

       

По-силни китки и предмишници за 60 секунди

По-силни китки и предмишници за 60 секунди
Публикувано на: Юли 1, 2013 в 08:00 ч
Снимка: Wikipedia
Никое друго упражнение не натоварва така предмишницата като намотаването на диск (wristt roller). Ако сте правили това упражнение, знаете че след като приключите вените изскачат както от нищо друго, а предмишниците растат бързо. Има един проблем обаче и това са раменете. Искате да напредвате по-бързо, но държането на ръкохватката с изпънати ръце ограничава повторенията и тежестта, която можете да използвате.

Ако искате да помогнете на раменните си мускули, подпрете предмишниците си някъде. По този начин се отнема значителна част от натоварването в раменете и можете да направите повече повторения с по-голяма тежест.
 

Тренировката

 
Пробвайте тази кратка, но много интензивна тренировка за предмишница в края на силовата ви тренировка. Ако тренирате различни мускулни групи в различни дни, можете да направите тренировката след като сте натоварили горната част на тялото.

Wrist Roller
Серии: 3, повторения: 2

Plate Pinch
Серии: 3, Повторения: за възможно най-дълго време

Fat Bar Curl

Серии: 3, повторения: 10
(ако в залата си нямате дебел лост, можете да навиете хавлия около него)
 

Допълнителен съвет

 
Избягвайте употребата на фитили при всяко придърпващо упражнение, тъй като те забавят развитието на предмишницата. Освен ако наистина нямате нужда от тях при поставяне на рекорди или наистина не можете да задържите тежестта, недейте да ползвате фитили.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Борците имат най-силен захват

Борците имат най-силен захват
Проучване на Journal of Strength and Conditioning сравни захватите на борци и други занимания и професии.
Статии » март 22, 2013 (5)
цялата статия

Как да се предпазим от болки в китките

Как да се предпазим от болки в китките
Как да разпознаем и да се предпазим от карпално-тунелния синдром
Статии » октомври 1, 2015 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook