Зареждане

Изпържете пресата за 2 минути

Изпържете пресата за 2 минути
Публикувано на: Юни 24, 2014 в 09:15 ч
Източник: wikimedia.org
За да изкарате още повече коремните си мускули е добре да добавите няколко допълнителни упражнения за тях в редовните си тренировки. Здравият торс ви помага да вдигате по-големи килограми, да нанасяте по-силни удари и да се пазите от травми.
 
"Само коремните преси няма да свършат работата," казва Todd Durkin. "Трябва да тренирате над 20 различни мускула между краката и рамената и то по начина, по който те функционират."

Това означава правене на движения, които огъват и стабилизират торса ви. Затова Todd е приготвил следния комплекс от упражнения.
 
"Те ще натоварят торса ви от всички ъгли. Колкото по-добър сте в този комплекс, толкова по-добър ще сте във всичко останало, което правите."

Ето как да започнете. Вземете си хронометър. Направете 20 повторения от всяко упражнение в посочения от Todd ред. Времето на Todd, а и вашата цел е 1 минута и 48 секунди. Напишете в коментарите за колко време приключвате и вие.

Освен това сме длъжни да ви предупредим, че също както в тренировката за рамене, Todd е много превъзбуден и ще ви избуши колонките за звука, ако не ги намалите.
 

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес