Зареждане

Избухване в рамената

Избухване в рамената
Публикувано на: Юни 15, 2014 в 16:49 ч
Източник: wikimedia.org
10-килограмовият диск може и да не ви звучи като нещо много тежко, но нещата ще се променят, ако пробвате следната тренировка.

Todd Durkin показва следните 3 движения, които може да направите с диска - повдигане напред, кръг и коремна преса - така натоварвате раменните мускули от различни ъгли.
 
"Не само ще натоварите рамената, но това е и тест за стабилността в цялата горна част на тялото," казва Durkin. "Колкото по-добре се справяте, толкова повече тежест би следвало да вдигнете, когато правите други упражнения, като преса например."

Бонусът от тази тренировка е, че торсът ви се натоварва през цялото време. Коремната преса очевидно натоварва тези мускули, но предното повдигане и кръговете също. Трябва да следите торса си да бъде твърд и неподвижен, докато работите с тежестта.

Преди да пуснете клипчето, трябва да ви предупредим че Todd е доста гръмогласен и превъзбуден от яката тренировка, така че може би е добра идея да намалите звука на колонките си.
 

 
Ето каква е и самата тренировка: 10 предни повдигания, 10 кръга (5 на всяка страна) и 10 коремни с преса. Това е 1 рунд. Повторете. Пробвайте да подобрите рекорда на Durkin от 1 минута и 49 секунди за 2 рунда.

А в коментарите долу може да напишете и вашето време.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес