Най-големият сайт за бойни спортове

       

Гори ли повече мазнини тренировката на гладно сутрин?

Гори ли повече мазнини тренировката на гладно сутрин?
Публикувано на: Октомври 4, 2011 в 10:43 ч
Снимка: pixabay.com
Ефективността на кардио тренировката рано сутрин е обект на коментари от много фитнес ентусиасти и инструктори - особено когато се касае за загубата на мазнини. Но в действителност има ли нещо такова.

Може да се каже.

Сутрешните кардио тренировки на гладен стомах са честа практика сред трениращите, които искат да намалят подкожните си мазнини особено преди състезание или море.

Причината за ефективността на този тип тренировки е изчерпването на гликогена - първичния източник на складираната в тялото енергия. След като тялото е в недостиг на тази форма на глюкозата, то е принудено да използва за синтез на енергия протеините или мазнините.
 

"Когато сутрин сте гладни, хормонът кортизол е с високи нива и неговата задача е да разгради определена тъкан, в зависимост от другите хормони наоколо. Инсулина се покачва след хранене и кортизола напада мускулите. Но ако сте гладни, нивото на инсулина е ниско и кортизола ще гони складираните мазнини," казва фитнес експертът Джон Кийфър.
 
Видът на тренировка според него е 15-20 минути високо-интензивна интервална тренировка или малко по-дълга ниска или умерена кардио тренировка.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

3 упражнения, 5 серии - една наистина страхотна 360° тренировка

3 упражнения, 5 серии - една наистина страхотна 360° тренировка
Фитнес директорът на Men’s Health, BJ Gaddour, нарича схемата, обединяваща тези 3 упражнение “tummy time.”
Статии » януари 22, 2016 (0)
цялата статия

8 начина да тренираме и за сила при следващото си тичане

8 начина да тренираме и за сила при следващото си тичане
Тичането е невероятно упражнение, като същевременно навярно е и едно от най-практичните.
Статии » юли 12, 2018 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook