Зареждане

7 упражнения за по-здрави коремни мускули

7 упражнения за по-здрави коремни мускули
Публикувано на: Юли 31, 2019 в 19:52 ч
Развиването на 'ядрото' е един от най-важните моменти при всеки практикуващ ММА или бразилско джиуджицу. Истината обаче е, че тези тренировки често биват пренебрегвани. Разбира се, не и от по-отдадените бойци, които осъзнават важността от цялостната сила, подвижност и експлозивна сила. Здравите коремни мускули наистина могат да спомогнат за намаляване на стреса, оказван върху тялото, като също са важни и за предпазване от травми.

Така че, ако мате желание да бъдете в още по-добра форма и да подобрите представянето си, редно е да започнете от основите. Преди това обаче е важно също да разберете какво представлява, как работи и защо е толкова важно така нареченото 'ядро'.


Коремните мускули


'Ядрото' е нищо повече от съвкупност от мускули - the lumbar spine, the muscles of the abdominal wall, the quadratus lumborum, and the back extensors. Те действат като изометричен или динамичен стабилизатор при движение, пренасят тежестта, като също са и сами по себе си отговорни за някои движения.

Общо взето, 'ядрото' е триизмерно и се движи навсякъде. Много от тези мускули всъщност са скрити по-надълбоко от мускулите, които голяма част от хората тренират, но е важно да обръщаме внимание и на тях, тъй като ако някой от мускулите не е развит достатъчно, то неговата функционалност може да бъде повлияна.

Затова сме ви подготвили 7 упражнения, от които ще имате нужда, ако сте решили да заздравите коремните си мускули - без значение дали ще ги ползвате за бразилско джиуджицу или ММА. Да не говорим, че в същото време ще подобрите и граплинг уменията си.

А ето ги и самите тях:


0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес