Зареждане

5 рунда - 5 упражнения - пожар в цялото тяло

5 рунда - 5 упражнения - пожар в цялото тяло
Публикувано на: Декември 11, 2012 в 13:29 ч
Снимка: wikimedia.org
Собственикът на HumanFitProjec, Майк Саймън, споделя своя любима тренировка за увеличаване на издръжливостта и горене на мазнините в цялото тяло.

Цялата тренировка се състои от 5 упражнения, които се правят в 5 рунда. Всеки път, когато правите тази тренировка, се стремете да подобрите времето си или увеличавайте тежестта.

Да започваме...

Лежанка


тренировки

Тренировката започва с класическото и добре познато упражнение за горната част на тялото - лежанка. Чрез това движение ще натоварим гърдите, раменете и трицепса, а също ще активираме и торса (за стабилизация).

Направете: 10 повторения
Тежест: изберете тежест, с която може да направите 15 повторения максимум
Без почивка след като ги изпълните.

Гребане с лост


След това преминаваме към гърба и раменете, където загряваме и краката - всичко това с гребането с щанга.

Направете: 10 повторения
Тежест: изберете тежест, с която може да направите 15 повторения максимум
Без почивка след като ги изпълните.

Тръстъри с дъмбеЛ


Интензитета започва да се покачва, след като дойде ред на това упражнение, което натоварва краката, торса, раменете и трицепса. С него се подобрява и издръжливостта.

Направете: 10 повторения
Тежест: изберете тежест, с която може да направите 15 повторения максимум
Без почивка след като ги изпълните.

Набирания с широк хват


Четвъртото упражнение подред е набиране с широк хват, което натоварва горната част на гърба. Силата на захвата ви също ще се подобри.

Направете: 10 повторения
Без почивка след като ги изпълните.

Подвдигане на крака от виС


Вдигайте високо краката, докато висите от лоста. Това е последното упражнение от рунда, което натоварва коремните мускули. Освен това тук се проверява и колко издръжливост ви е останала.

Направете: 10 повторения
Починете 60-90 секунди.

Това беше първия рунд от общо пет. Повторете още четири пъти за да направите общо 5 рунда от тази тренировка, кобминираща 5 ефективни упражнения.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес