Най-големият сайт за бойни спортове

       

Тайните на бързото отслабване

Тайните на бързото отслабване
Публикувано на: Януари 20, 2016 в 14:11 ч

Ако все още не сте решили каква тренировъчна програма да започнете през новата година, за да се освободите от излишните килограми, то защо тогава не опитате "21-Day Shred".

Тази тренировъчна програма може да се инсталира лесно като приложение на мобилния ви телефон. По този начин ще може лесно и по всяко време, когато решите да я използвате.

Ето и основните принципи на 21-Day Shred:
 

Тренирайте сутрин на празен стомах.

 
Не сте от ранобудните? Може би трябва да станете.

Препоръчително е сутрин да направите кардио тренировката си на гладно. Тъй като според скорошно изследване, именно в това се крие ключа към по-бързото горене на мазнини, тъй като рано сутрин нивата на кръвната захар са най-ниски и организма ни използва мазнините като източник на енергия.
 

Намалете приема на въглехидрати

 
Ако се постараете да намалите приема на въглехидрати, то това със сигурност ще спомогне за свалянето на килограми.

Постепенно намалете общия прием на въглехидрати, за да може тялото ви да се климатизира към новото положение. 
 


Тренирайте с тежести

 
Искате ли да наистина да се освободите от досадните мазнини? То тогава тренирайте с тежести. Това е решаващият момент за постигането на добри резултати.
 

Приемайте повече зеленчуци и по-малко плодове, ако искате да натрупате чиста мускулна маса

 
Плодовете наистина са много вкусни, но те също така съдържат много захар. Приемът на повече зеленчуци ще достави на организма ви не само ключови хранителни вещества и антиоксиданти, но и ще намали нивата на захарта и въглехидратите в организма ви. Ако в една ябълка има 125 калории и 25 грама въглехидрати, то в една голяма червена чушка има само 40 калории и 5 грама въглехидрати.
 

Възползвайте се правилно от „Метаболитния прозорец“ след тренировка

 
Ключът към изграждане на качествена мускулна маса се крие в правилния прием на хранителни вещества. Много важно е времето, когато трябва да се приемат въглехидратите. Основното правило е да се приемат преди всичко след тренировка, за да се попълнят гликогеновите нива. Тогава е важно да се приема и протеин, който да възстанови мускулите след тренировка. Аминокиселините, съдържащи се в протеина са градивните елементи на мускулите. Няма как да постигнете истински мускулен растеж без тях, тъй като те „хранят“ мускула.

Хранителни добавки за отслабване

  • Peak - CLA / 120 capsPeak - CLA / 120 caps
    28лв.

    Peak - CLA / 120 caps

    Производител: Peak
    Добавка: CLA
    Категория Отслабване
    Вид добавка: CLA
    Разфасовка: 120 капсули
    Дози в опаковка: 30 дози
  • AMIX GreenDay CLA 1000 / 90 SoftAMIX GreenDay CLA 1000 / 90 Soft
    28лв.

    AMIX GreenDay CLA 1000 / 90 Soft

    Производител: Amix
    Добавка: VEGEfiit PROTEIN
    Категория: Протеини
    Вид добавка:  
    Разфасовка: 1 кг.
    Дози в опаковка: 33 дози


Количеството на въглехидрати и протеин, които трябва да приемате зависи преди всичко от Вашето индивидуално тегло, от тренировката Ви, както и от фитнес целите, които искате да постигнете.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Въглехидрати

Въглехидрати
Хората често свързват чувството на умора и мозъчното натоварване с необходимостта да се ядат повече въглехидрати.
Статии » септември 8, 2014 (6)
цялата статия

Заслужават ли си тестовете за непоносимост към храни?

Заслужават ли си тестовете за непоносимост към храни?
Знаеше ли, че на пазара има продукти, с които можеш сам да определиш дали имаш непоносимост към дадени храни? Как работи обаче?
Статии » декември 28, 2018 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook