Най-големият сайт за бойни спортове

       

Съветите за възстановяване Brandon Vera

Съветите за възстановяване Brandon Vera
Публикувано на: Януари 13, 2019 в 21:31 ч
По време на тренировка хората често се съсредоточават единствено върху случващото се в момента, но пренебрегват процесите след това, а по-конкретно - възстановяването.

ONE Championship шампионът в тежка категория Brandon 'The Truth' Vera, малко след като защити титлата си в Manila, сподели няколко добри съвета относно възстановяването след тежка тренировъчна сесия. А ето ги и тях:


1. Осигури си качествен сън


Сънят играе важна роля при възстановяването на мускулите и е един от елементите при подготовка, които Vera обича най-много.


"50 процента от подготовката е в съня. Ако не се наспиваш качествено, тогава и тренировките не са качествени."

Vera набляга на това колко са важни условията за оптималния сън.


"Най-добрият ми съвет е да си купите най-добрия матрак, който можете да си позволите, още сега. И, разбира се, да надграждате с по-добър при всяка възможност."

"Обикновено си дремвам и през деня, тъй като през нощта спя само няколко часа. Често се будя с мисълта за някоя среща или от притеснение за тренировките."


2. Дай почивка на мисълта си


Физическата почивка е важна за тялото и е честа практика по време на подготовка за среща, но е също толкова важно да дадеш почивка и на психиката си.

Психическото състояние играе ключова роля в подготовката на един боец - дори и самият Vera обича понякога да пречиства главата си и да си подрежда мислите.


"Понякога просто си лежа и размишлявам над живота - защо правя всичко това и прочие. След като си събера мислите, мятам си един душ, изпивам един протеинов шейк и се прибирам вкъщи."

Той обича да си почива също и като играе видео игри.


"Имам си един шезлонг, на който си се излягам и гледам аниме или играя 'Clash of Clans'. И това докато съпругата ми приготвя закуска, обяд или вечеря."


3. Обърни внимание на тялото си


Атлетите по време на тренировка наистина подлагат телата си на сериозни изпитания - обяснимо, разбира се, но е също важно човек да знае също кога да си даде почивка, за да презареди.


"Това е нещо, което се учи с практиката, но е навярно едно от 5-те най-важни неща, които не трябва да се забравят."

"Слушайте тялото си, слушайте треньорите си. Ако нещо не е наред, просто спрете!"

Vera все пак добавя, че има разлика между това човек да си почине и да се откаже напълно.


"Това, разбира се, не е оправдание да се пропуснат силовите или кондиционните тренировки."

"Но си пазете тялото. Само едно ви е. А операциите са до време."
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

8 трика за по-бързо възстановяване

8 трика за по-бързо възстановяване
Завръщай се по-голям, по-здрав и по-свеж след всяка тренировка със следните съвети.
Статии » юли 3, 2018 (0)
цялата статия

Върни към живота глутеусите си

Върни към живота глутеусите си
Нека си го кажем така - ако по цял ден стоиш седнал, има голям риск да 'убиеш' задника си.
Статии » февруари 2, 2019 (1)
цялата статия
Мнения в Facebook