Най-големият сайт за бойни спортове

       

Съветите за възстановяване Brandon Vera

Съветите за възстановяване Brandon Vera
Публикувано на: Януари 13, 2019 в 21:31 ч
По време на тренировка хората често се съсредоточават единствено върху случващото се в момента, но пренебрегват процесите след това, а по-конкретно - възстановяването.

ONE Championship шампионът в тежка категория Brandon 'The Truth' Vera, малко след като защити титлата си в Manila, сподели няколко добри съвета относно възстановяването след тежка тренировъчна сесия. А ето ги и тях:


1. Осигури си качествен сън


Сънят играе важна роля при възстановяването на мускулите и е един от елементите при подготовка, които Vera обича най-много.


"50 процента от подготовката е в съня. Ако не се наспиваш качествено, тогава и тренировките не са качествени."

Vera набляга на това колко са важни условията за оптималния сън.


"Най-добрият ми съвет е да си купите най-добрия матрак, който можете да си позволите, още сега. И, разбира се, да надграждате с по-добър при всяка възможност."

"Обикновено си дремвам и през деня, тъй като през нощта спя само няколко часа. Често се будя с мисълта за някоя среща или от притеснение за тренировките."


2. Дай почивка на мисълта си


Физическата почивка е важна за тялото и е честа практика по време на подготовка за среща, но е също толкова важно да дадеш почивка и на психиката си.

Психическото състояние играе ключова роля в подготовката на един боец - дори и самият Vera обича понякога да пречиства главата си и да си подрежда мислите.


"Понякога просто си лежа и размишлявам над живота - защо правя всичко това и прочие. След като си събера мислите, мятам си един душ, изпивам един протеинов шейк и се прибирам вкъщи."

Той обича да си почива също и като играе видео игри.


"Имам си един шезлонг, на който си се излягам и гледам аниме или играя 'Clash of Clans'. И това докато съпругата ми приготвя закуска, обяд или вечеря."


3. Обърни внимание на тялото си


Атлетите по време на тренировка наистина подлагат телата си на сериозни изпитания - обяснимо, разбира се, но е също важно човек да знае също кога да си даде почивка, за да презареди.


"Това е нещо, което се учи с практиката, но е навярно едно от 5-те най-важни неща, които не трябва да се забравят."

"Слушайте тялото си, слушайте треньорите си. Ако нещо не е наред, просто спрете!"

Vera все пак добавя, че има разлика между това човек да си почине и да се откаже напълно.


"Това, разбира се, не е оправдание да се пропуснат силовите или кондиционните тренировки."

"Но си пазете тялото. Само едно ви е. А операциите са до време."
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Резултатна тренировка при малко сън

Резултатна тренировка при малко сън
Ако нямате достатъчно време за сън, но държите на тренировките си, ето няколко съвета за приспособяване.
Статии » октомври 30, 2011 (2)
цялата статия

Какво да правим като си ударим главата?

Какво да правим като си ударим главата?
Да удариш с глава топката или пък да си удариш главата в гредата на вратата по време на мач може и да не нищо особено.
Статии » март 2, 2019 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook