Най-големият сайт за бойни спортове

       

3 съвета за повече баланс в силовите тренировки

3 съвета за повече баланс в силовите тренировки
Публикувано на: Юни 11, 2018 в 23:00 ч

Когато тренирате, трябва да балансирате упражненията, включващи издърпвания (гребане, набирания и пр.) и тези, които изискват избутване (напр., лежанката). Ако не обръщате внимание на баланса, рискувате да нарушите стойката си, както и да навредите на мускулите и ставите си.

Наблегнете на тренировките на гърба


Хората обикновено се сещат да тренират гърба едва след като са направили тренировката за гърдите и раменете по-рано през седмицата. Но не приключват там нещата. Напротив. Заради ежедневието ни, 1:1 не е достатъчно съотношение за тези тренировки, ако искаме да балансираме своите мускули. Тренирайте гърба по-често и по-тежко, отколкото предните мускули.

Дърпайте преди да бутате


Когато тренирате горната част на тялото си и в програмата са включени както лицевите, така и гръбните мускули, наблегнете първо на тези, които изискват изтегляне преди останалите, при които избутвате. Защо? Стабилност в плешките.

Залагайки първо на набиранията и на гребането, например, ще осигурите допълнителна стабилност в раменете за момента, в който отидете на лежанката. Да не говорим и че ще изпитвате по-малко болка.

Дори и ако тренировката ви да е съставена изцяло от упражнения, изискващи избутване, стабилизирайте раменете с няколко серии гребане - с дъмббели, кабели и дори ластици. Целта е единствено да загреем областта и да подготвим мускулите и ставите.

Ден с дърпане преди деня с избутване


Програмирайте така седмицата си, че преди да отделите цял ден за упражнения, изискващи избутване, тренирате с упражнения, в които дърпате тежестите. Ако така или иначе сте заделили повече от един ден за упражнения с издърпване в седмицата, бъдете сигурни, че поне един от тях е преди най-сериозната тренировка, в която предимно ще избутвате.

Тежките тренировки могат да доведат до брутална мускулна треска, което от своя страна води до ограничаване на движението на мускула и неговата гъвкавост. Избегнете неприятностите като първоначално загрявате гърба преди да тренирате гърдите. Няма да попречи на същинската ви тренировка - опитайте и сами усетете ползите.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Боксьорска тренировка с ластик

 Боксьорска тренировка с ластик
Ластикът е изключително добра алтернатива на тежестите, тъй като позволява значително по-голяма разновидност от движения.
Статии » май 9, 2016 (0)
цялата статия

Брутална тренировка с въжета за вашата преса

Брутална тренировка с въжета за вашата преса
Представяме Ви следната бърза тренировка, която просто ще подпали Вашата преса и ще накара плочките Ви да изскочат.
Статии » май 11, 2016 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook