Най-големият сайт за бойни спортове

       

Деветте най-добри зимни храни

Деветте най-добри зимни храни
Публикувано на: Декември 19, 2010 в 10:41 ч
Снимка: pixabay.com
 
Просто защото е зима, не значи, че трябва да пропуснеш хубавото хранене. За тепърва започващите, студените месеци са идеални за консумиране на определени плодове, а някои се появяват, точно когато имаш нужда да измъкнеш вкусовите си рецептори от зимния "шок".
 
"Много плодове предлагат уникална комбинация от сладък вкус и киселинно пощипване," казва главният готвач Тео Ро от Американския кулинарен институт. "Те са освежаващи и могат да предоставят много витамини, които да ни подсилят през дългата студена зима."
 
Избрахме 5 плода, които също имат свойството да подсилват организма ни значително.
 
Но има уловка: Една здравословна диета е съставена не само от плодове. Канадски учени наскоро открили, че 33-те зеленчука, които предпазват от рак, както и тези, които ни предпазват от тумори - брюкселско зеле, праз лук, цвекло и  къдрава зеле, са зеленчуци, които рядко се забелязват в нашето ежедневно меню. Ако намираш тези 4 зимни зеленчука трудни за поглъщане, използвай нашите съвети, за да усетиш техния вкусов потенциал. Лесно можеш да ги намериш във всеки магазин и по пазара.
 
Нар
Семките на нара са богати на полифеноли, растително вещество, което се бори срещу възпаленията. Смеси семената с сутрешното си мюсли за по-приятен вкус и хрупкавост.
 
Брюкселско зеле
Премахни най-горния слой от листата, почисти кочана и овкуси със зехтин и морска сол. Постави ги върху фолио за печене и ги сложи да се пекат на около 218 градуса по Целзий докато не станат приятно кафеникави.
 
Райска ябълка
Антиоксидантите в райската ябълка могат да помогнат върху контрола върху диабета и клетъчните щети, които нанася. Сервирайте плода с прошуто и прясна моцарела.
 
Праз лук
Голям брой ресторанти предлагат картофена супа с праз лук през зимата, но също така можеш да го нарежеш на ситно и да го добавиш към омлетите, салатите и ориза.
 
Киви
Едно киви съдържа 100 милиграма витамин C, който засилва значително имунната система. Можеш да добавиш резенчета киви към спаначената салата.
 
Цвекло
Завий едно или две цвекла във фолио и ги сложи да се пекат на около 177 градуса по Целзий за около час или докато са се изпекли. След това ги накълцай на кубчета и ги прибави към зелената салата, смесена с козе сирене.
 
Гуава
Една купичка сурова гуава съдържа над 8,500 милиграма ликопен, антиоксидант, който може да предотврати заболяването на коронарната артерия. Добави малко синьо сирене и смокини, за да си направиш малка закусчица.
 
Къдраво зеле
За да прикриеш малко горчивият му вкус, внимателно го овкуси със зехтин, оцет, накълцан чесън и борово семе.
 
Помело
Помелето е пълно с флаваноли, клас антиоксиданти, които предпазват от разпространение на ракови клетки. Включи ги като топинг на десертен шербет.
 
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Има ли диета, която да се цели към мазнините само на корема?

Има ли диета, която да се цели към мазнините само на корема?
За съжаление такова животно няма, но има насоки, които да ви помогнат да разработите диетата си в правилна посока.
Статии » декември 19, 2012 (1)
цялата статия

Зеленото червено месо

Зеленото червено месо
Много популярна промяна, когато хората се стремят да ядат "здравословно", е да премахнат червеното месо от диетата си.
Статии » септември 20, 2010 (2)
цялата статия
Мнения в Facebook