Най-големият сайт за бойни спортове

       

Освободи стреса чрез потене

Освободи стреса чрез потене
Публикувано на: Октомври 21, 2012 в 10:00 ч
Снимка: staticflickr.com

Стресът засяга всеки един от нас, без значение дали произхожда от безкрайните имейли или от снощния спор с приятелката. Въпреки че не можеш да избягаш от стреса, можеш да го контролираш малко или много след една хубава изпотяваща тренировка.

 
Наскорошно проучване, проведено от университета за публично здраве в Мериленд, изпотяващите тренировки ти помагат да се справяш със стресовите ситуации не само веднага след самата тренировка, а и във всеки друг момент. Учените от Мериленд накарали част от здравите ученици да релаксират напълно за 30 минути три пъти, а останалите да тренират отново 3 пъти. На двете групи били показани 90 емоционално стимулиращи (примерно събуждаща апетита или семейства) и  неутрални снимки (мебелировка и чинии, например) веднага след 30-минутната сесия и отново 20 минути по-късно.
 
Двете групи били значително по-спокойни в началото, но само трениращите показали по-малко безпокойство след по-дълъг период от време. Резултатите сочат, че тренировките имат силата да променят емоционалното ти състояние и да ти помагат да понасяш стреса с повече самоконтрол и оптимизъм.
 
Зачеркни стреса от живота си, като започнеш да правиш кардио и силови тренировки. Препоръчително е за здравите възрастни да правят по 150 минути седмично аеробични упражнения и поне 2 сесии, включващи вдигане на тежести.

Свързани Статии

20-минутно силово кардио

20-минутно силово кардио
Ускорете пулса си и стопете мазнините без да използвате засукани уреди.
Статии » декември 17, 2013 (0)
цялата статия

Добри кардио упражнения, които най-вероятно не си опитвал досега

Добри кардио упражнения, които най-вероятно не си опитвал досега
Тичането на пътечката кара ли те да се чувстваш като хамстер в колело? Ако да, май е време да промениш нещо в тренировъчния си план.
Статии » юли 2, 2012 (2)
цялата статия
Мнения в Facebook