Зареждане

Вижте как бодибилдър овладява най-трудните калистенични упражнения

Вижте как бодибилдър овладява най-трудните калистенични упражнения
Публикувано на: Февруари 20, 2021 в 13:11 ч
В последното си видео YouTube-рът и бодибилдинг треньор Eugene Teo опитва калистенична тренирвка и бързо разбира, че грубата сила сама по себе си не е достатъчна за овладяването на известната с трудността си дисциплина. С помощта на атлета Daniel Vadnal, Teo успява да усвои основните техники за три упражнения - еталон в калистениката: силово набиране, рамена преса от стойка на ръце и предна везна.

Силово набиране


Първият опит на Teo в тази дисциплина се оказва безплоден. За силните хора, на които обаче им липсва подвижност, Vadnal препоръчва да се започне с “бебешки силови набирания”, спускане надолу с обратен захват и пръсти на краката, сочещи надолу.

“Не се състезаваме, не става въпрос за клекове или мърва тяга - опитваме се да изчистим техниката и чистотата на движението.” - споделя Vadnal.

Раменна преса от стойка на ръце


Следващото упражнение, през което Vadnal превежда Teo е раменната преса от стойка на ръце. Двамата започват първо с изчистване на техниката с помощта на стена - на по-късен етап Teo ще опита да се справи единствено с помощта на собствените си способности. Vadnal препоръчва да се започне с разстояние 3 до 5 педи от стената, за да има достатъчно място, тъй като свободната раменна преса от стойка на ръце не се изпълнява в перфектен вертикал и има леко изкривяване на тялото при цялото движение. Vadnal също препоръчва лактите да се държат близо до тялото, когато се изпълнява пресата.

“В случай, че раменната преса от стойка на ръце с помощта на стена е също прекалено голямо предизвикателство, лицевите опори за рамо са добра алтернатива за подготовка.” - разказва Vadnal.



Предна везна


Накрая на тренировката Vandal и Teo стигат и до 3-ия еталон в калистениката - предната везна. Сред топ съветите му са да не се изпълняват с много широк захват и колената да се придърпват към гърдите докато гърбът се изправя.

“Винаги започвайте с изправени ръце и заключени лакти” - съветва Vadnal, добавяйки: “Важен е и захватът, може да придаде допълнителна опора.”
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес