Зареждане

Under Construction #седмица 1: От карантина до машина

Публикувано на: Май 24, 2020 в 07:15 ч
След два месеца карантина, мазни пици, вредни храни (и напитки) и навици, машината Еди Славков реши да покаже как се влиза ударно във форма.

Всяка седмица в неделя Еди разкрива всички детайли около режима си, като така може да следите прогреса му и да разберете:
  • как точно тренира
  • как се храни
  • какви хранителни добавки приема
В първия епизод на Under Construction ще видите обобщението на първата тренировъчна седмица, в която отвориха и фитнес залите след карантината наложена заради пандемията от коронавирус.

Във горното видео може да разберете как точно е структуриран хранителния режим, който се състои от 2400 калории, от които 230 гр. протеин и 220 гр. въглехидрати.

Хранителните добавки, с които започва Еди са:

Може да поръчате всяка от тях с -10% отстъпка от нашия магазин, като ползвате промокод edi


Тренировките в залата са 4 пъти в седмицата, като се редуват в един ден горна част, на следващия ден долна част, последвани от ден за почивка, след което последователността се повтаря.

Горна част

Гръб:
  • Набиране 3х13-10
  • Мъртва тяга 3х15-10
Гърди:
  • Лег с дъмбели 3х12-10
  • Горен лег дъмбели 3х12-10
Бицепс:
  • Скот сгъване на машина 2х15-10
  • Чукчета с дъмбел 2х15-10
Трицепс:
  • Кикбек 2х15-10
  • Въже 2х 15-10
Рамо:
  • Разтваряне встрани 3х15-10

Крака

  • Клек без тежест 3х20-12
  • Лег преса 3х15-10
  • Екстензия 3х12-10
  • Задно бедро 3х15-10
  • Напади 3х12-8
  • Прасец на смит машина 4х20-12
  • Повдигане на краката от вис за корем 4х15-10
Очаквайте следващия епизод на Under Construction идната неделя, в който ще видите прогреса и обобщението от тренировките, както и ще научите тънкости за постигането на по-бързи резултати.

Последвайте MMA.BG в Facebook и Instagram, за да не пропускате и story-тата, които Еди качва за да ви сподели прогреса си на живо.

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес