Зареждане

Стегни корема с тази кондиционна тренировка

Стегни корема с тази кондиционна тренировка
Публикувано на: Август 29, 2021 в 17:18 ч
Въпреки че неочакваната пандемия рязко промени начина на живот на почти всеки от нас, светът вече започва да се адаптира. Познати са ни вече феномените като социално дистанциране и продължителна изолация в домашни условия - всеки ги приема по различен начин, но това далеч не означава, че всеки трябва да се оправя сам.

Възможностите са навсякъде - само човек трябва да ги потърси. Събитията от последните месеци ни дадоха шанс наистина да открием нови начини, по които да постигаме целите си. Със затварянето на залите мнозина започнаха да изпитват трудности с тренировките, но това не е задължително да продължава така. Тренировките, които можеш да правиш в домашни условия, без кой знае колко специална екипировка са наистина разнообразни - дори в интернет можеш да намериш тренировки на живо с топ световни инструткори.

Такъв е примерът с Sean Garner, който е създател на 6-седмичната Sweat Off тренировка, подготвена специално за онлайн стриймване и изпълнение в домашни условия. Sean представя редовно на живо в интернет тренировки, които зрителите могат да правят заедно с него - такава е и следната тренировка със собствено тегло, целяща да стабилизира и подсили корема, както и да повдигне пулса. Време е да се поизпотиш и да изкараш плочките.

Изпълнявай всяко упражнение по 30 секунди, след което почивай за 10 секунди. Прави по общо 3-5 рунда.

  • Alternating Bear Rolls
  • Lateral Jumps
  • Alternating Birddogs from Bear
  • Alternating Split Jumps
  • Yoga Pushups
  • Hollow Rocks
  • Skaters
  • Reachups
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес