Зареждане

Садистично бърпий предизвикателство

Садистично бърпий предизвикателство
Публикувано на: Януари 21, 2013 в 12:15 ч
Снимка: wikimedia.org
Първия път когато сте чули думата "бърпий" сигурно ви е станало смешно, докато реално не сте пробвали упражнението. Бърпийто, което включва старт от клек, към лицева опора, обратно към клек, скок и пак същото, товари всички мускули във вашето тяло.

Тренировъчните експрет Би Джей Гадоур и собственик на StreamFit.com пренася бърпийтата на съвсем ново (и садистично) ниво. Забравете за стандартните бърпийта. В това садистично предизвикателство ще направите 135 повторения на различни вариации на това упражнение.
 
"Това предизвикателство ще запали мускулите ви, ще възпламени метаболизма ви и ще подложи на тест психическата ви издръжливост, както никога до сега," казва Гадоур.
 

Ето как работи: Започнете ниво 1 със сумо бърпий. Направете 15 повторения за по-малко от 45 секунди, а след това починете за 30 секунди. Това е 1 серия. Направете го още два пъти. Правете същата процедура за всяко ниво. Не преминавайте към следващото ниво докато не можете да направите 15 бърпийта за по-малко от 45 секунди.
 

Ниво 1: Сумо бърпий

 
Застанете прави с краката малко под ширината на раменете. Клекнете толкова, че да можете да докоснете пода с ръцете си (ръцете трябва да са отвътре на коленете). Изхвърлете краката си назад, за да заемете позиция за лицева опора и бързо се върнете в началната позиция на клек. Изправете се и повторете. Това е едно повторение. Направете 3 серии по 15 повторения, като почивате 30 секунди между всяка серия.
 

Ниво 2: Сумо бърпий със скок

 
Направете сумо бърпий, но този път когато сте в клекнала позиция, скочете нагоре. Приземете се и повторете бърпийто. Това е 1 повторение. Направете 3 серии по 15 повторения, като почивате 30 секунди между всяка серия.
 

Ниво 3: Сумо бърпий с лицева опора и скок

 
Когато изстреляте краката си назад и заемете позиция за лицева опора, направете такава, така че гърдите ви да докоснат побда. Избутайте се обратно и заемете обратната позиция до клек и скочета, като после заемете стартова позиция. Това е 1 повторение. Направете 3 серии по 15 повторения, като почивате 30 секунди между всяка серия.

Готови ли сте да опитате? Във видеото по-нагоре Би Джей и Джил демонстиррат всички вариации на бърпийтата. Те преминават всички нива. Вие до кое стигнахте? Споделете в коментарите отдолу.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес