Зареждане

Подскоци с пудовка

Подскоци с пудовка
Публикувано на: Март 5, 2012 в 16:00 ч
Снимка: wikimedia.org

Ако искате да изгорите повече мазнини, да подобрите експлозивността, кондиционната си подготовка и да ускорите метаболизма си, пробвайте с подскоците с пудовки. Има няколко варианта за изпълнение на тази тренировка, но най-много ни допадна този на треньора Bill Hartman. Правете отскоците с пудовка за 10 секунди, прекъснати от 50 секундна почивка - всичко това за 8 до 10 минути.

Изразходваната енергия за това време е равносилна на 8-10 интервални спринта на 100 метра, с тази разлика, че тук не ви е необходима писта за бягане. Това прави показаното упражнение перфектно като допълнение за изгаряне на повече калории по време на тренировките ви, както и за увеличаване на обмяната на веществата след тренировка във фитнеса или залата по бойни изкуства. Затова и Hartman нарича това упражнение "ускорител на метаболизма".

Готови ли сте да го пробвате? Вижте малко повече от следното клипче и следете за правилно изпълненеи на техниката, за да избегнете контузии.

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес