Зареждане

Бойна интензивна тренировка със собствено тегло - победа над мазнините

Бойна интензивна тренировка със собствено тегло - победа над мазнините
Публикувано на: Юни 6, 2021 в 07:25 ч
Тази високо-интензивна интервална тренировка (HIIT) е създадена от Брадли Симъндс - експерт в изгарянето на мазнините.

В нея ще направите 9 упражнения за по 40 секунди с 20 секунди почивка помежду им, като правите всяко упражнение по два пъти.

Таймер за интервални тренировки като тази, включително и табата, може да откриете тук - MMA.BG Timer

 
И накрая когато свършите със серията за цялото тяло, не спирате - идва време да изгорите каквото е останало чрез коремните мускули. Там ще ви чакат 5 упражнения, които трябва да се направят по три пъти. Целта е да не правите почивка между тях, но да видим дали ще успеете.

Интензитета и упражненията в тази тренировка я правят идеална за изгаряне на мазнини и увеличаване на издръжливостта.


Тази тренировка често е включвана в кондиционната подготовка на спортисти от различни дисциплини. Пробвайте я и кажете как ви се е отразила, като напишете впечатленията си в коментарите долу.

Ето и тренировката...

Част 1

40 секунди интензивно действие за максимален брой повторения и 20 секунди почивка. Повтаряте всяко упражнение по два пъти преди да преминете към следващото.

Част 2

Тук правим три рунда от следните упражнения. Правете ги едно след друго и когато завършите - това е 1 рунд. Честито, остават ви още 2 рунда.Реве ли ви се в края на тренировката? Изплачете мъката в коментарите ;)
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес