Най-големият сайт за бойни спортове

       

Нискоинтензивните тренировки - незаменимото кардио

Нискоинтензивните тренировки - незаменимото кардио
Публикувано на: Юни 1, 2018 в 10:00 ч

Кога беше последният път, когато излязохте да тичате за по-дълго време? Ако сте се съсредоточили върху натрупването на мускули в залата, навярно е било отдавна, тъй като сте започнали да залагате повече на интервалните тренировки за кардио.

Нищо не може да замени добрата смазваща интервална тренировка, разбира се. Но мнозина смятат, че това е всичко необходимо за едно добро кардио. И това е жалко, тъй като пропускането на нискоинтензивните кардио тренировки наистина възпира прогреса.

Не действайте еднообразно


Бързото и бавното кардио си имат своите отделни значения в един добър тренировъчен план. Ако се възползвате редом и от двете, ще подобрите цялостното си състояние. Ще усетите дори промени в сърцето, които ще спомогнат работата му.

"Ако смятате, че нискоинтензивното кардио е лошо за вдигащите тежести, в грешка сте."

По-леките тренировки - обикновеният джогинг, бавното гребане или плуване, спомагат за възстановяването на тялото, горят калории и като цяло рестартират нервната система. Да не говорим и че разширяват камерите в сърцето.

С други думи, хем се възстановявате по-пълноценно, хем сърцето ви започва да изпомпва повече кръв. Това, разбира се, подобрява и цялостното ви състояние.

Повечето напомпаняци в залата биха изпитали трудности, ако излязат на дълга разходка в планината, например, тъй като носят излишни килограми. Затова е важно в тренировката си да включвате и по-спокойно кардио.

Усетете бавното горене




Предлагаме ви две упражнения за нискоинтензивнио кардио, които си заслужават времето.

Тичане, гребане или изкачване на стълби
60 минути при пулс от 120-140 удара в минута

При този пулс трябва да можете да поддържате спокойно разговор с партньора си. Спокойно - поддържайте пулса за един час и ще усетите ползите.

Излезте на разходка в планината
60 минути бърза крачка
 
Винаги може да ускорите и подобрите резултатие при кардио тренировките с подходящите качествени добавки за по-бързо изгаряне на мазнини или за повече енергия.
 
 
Както и да го погледнете, това не е просто разходка в парка. Хванете някоя пътечка из хълмовете с по-интересен терен. Като бонус, ще сте сред природата, което допълнително ще премахне стреса и ще ви помогне да се възстановите.

Запомнете все пак, че не е необходимо да се напрягате особено, упражнявайки се по този начин - направите ли го, ще изтървете всички ползи, които може да има сърцето ви от тях и ще нарушите възстановяването си.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Най-бързият начин да горите мазнини докато трупате мускулна маса

Най-бързият начин да горите мазнини докато трупате мускулна маса
В абсолютно всяка зала можете да намерите главозамайващи курсове и тренировки, за които се говори, че горят мазнини и градят мускули.
Статии » май 28, 2018 (0)
цялата статия

Изгаряй още повече мазнини с интервални тренировки и въже за скачане

Изгаряй още повече мазнини с интервални тренировки и въже за скачане
Ако се чудите как да подобрите високоинтензивните интервални тренировки, за да горите още повече калории и мазнини, трябва да започнете да скачате на въже.
Статии » май 25, 2018 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook