Най-големият сайт за бойни спортове

       

Нискоинтензивните тренировки - незаменимото кардио

Нискоинтензивните тренировки - незаменимото кардио
Публикувано на: Юни 1, 2018 в 10:00 ч

Кога беше последният път, когато излязохте да тичате за по-дълго време? Ако сте се съсредоточили върху натрупването на мускули в залата, навярно е било отдавна, тъй като сте започнали да залагате повече на интервалните тренировки за кардио.

Нищо не може да замени добрата смазваща интервална тренировка, разбира се. Но мнозина смятат, че това е всичко необходимо за едно добро кардио. И това е жалко, тъй като пропускането на нискоинтензивните кардио тренировки наистина възпира прогреса.

Не действайте еднообразно


Бързото и бавното кардио си имат своите отделни значения в един добър тренировъчен план. Ако се възползвате редом и от двете, ще подобрите цялостното си състояние. Ще усетите дори промени в сърцето, които ще спомогнат работата му.

"Ако смятате, че нискоинтензивното кардио е лошо за вдигащите тежести, в грешка сте."

По-леките тренировки - обикновеният джогинг, бавното гребане или плуване, спомагат за възстановяването на тялото, горят калории и като цяло рестартират нервната система. Да не говорим и че разширяват камерите в сърцето.

С други думи, хем се възстановявате по-пълноценно, хем сърцето ви започва да изпомпва повече кръв. Това, разбира се, подобрява и цялостното ви състояние.

Повечето напомпаняци в залата биха изпитали трудности, ако излязат на дълга разходка в планината, например, тъй като носят излишни килограми. Затова е важно в тренировката си да включвате и по-спокойно кардио.

Усетете бавното горене




Предлагаме ви две упражнения за нискоинтензивнио кардио, които си заслужават времето.

Тичане, гребане или изкачване на стълби
60 минути при пулс от 120-140 удара в минута

При този пулс трябва да можете да поддържате спокойно разговор с партньора си. Спокойно - поддържайте пулса за един час и ще усетите ползите.

Излезте на разходка в планината
60 минути бърза крачка
 
Винаги може да ускорите и подобрите резултатие при кардио тренировките с подходящите качествени добавки за по-бързо изгаряне на мазнини или за повече енергия.
 
 
Както и да го погледнете, това не е просто разходка в парка. Хванете някоя пътечка из хълмовете с по-интересен терен. Като бонус, ще сте сред природата, което допълнително ще премахне стреса и ще ви помогне да се възстановите.

Запомнете все пак, че не е необходимо да се напрягате особено, упражнявайки се по този начин - направите ли го, ще изтървете всички ползи, които може да има сърцето ви от тях и ще нарушите възстановяването си.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Как да свалим мазнини, без да губим мускули

Как да свалим мазнини, без да губим мускули
Способността за изгаряне на мазнини без загуба на мускулна маса се корени в диетата и навиците в тренировките.
Статии » март 23, 2015 (0)
цялата статия

Брутална тренировка със спринтове

Брутална тренировка със спринтове
Собственикът на Тринк Фитнес и помощник в Пийк Пърформанс, Дан Тринк, ни представя една брутална тренировка, която със сигурност ще допадне на любителите на спринтовете.
Статии » юни 1, 2015 (5)
цялата статия
Мнения в Facebook