Най-големият сайт за бойни спортове

       

Как се прави човешки флаг

Как се прави човешки флаг
Публикувано на: Октомври 9, 2011 в 10:57 ч

Човешкият флаг е малко митично упражнение. Всеки говори за него, но малко хора са го виждали или правили в действителност. Сидни Уилсън, треньор на знаменитости от Ню Йорк, дава съвети какви тренировки могат да се правят за да ни помогнат да постигнем нужната форма за да правим човешки флаг.

Суинг

 
Провисете се на лост с тесен хват и сгънете коленете си на 90 градуса. Завъртете краката на дясната страна, сякаш искате да докоснете лоста с бедрата си. Докато завъртате на дясно, бутайте с лявата ръка. Направете същото на другата страна с разноименните ръце и крака и постигнете ритъм в упражнението. Направете възможно най-много повторения и починете за 30 секунди. Когато станете по-силни в това упражнение, може да започнете да го правите с изправени крака, като дори започнете и да задържате - например на 45 градусов ъгъл за няколко секунди.

Страничен V-up

 
Легнете на пода на лявата си страна, като краката са изправени, дясната ръка сгъната зад главата ви. Повдигнете краката си и торса, опитвайки се да докоснете лакетя до коляното. Направете 4 серии по 10 повторения за всяка страна.

Преса - колело

 
Легнете по гръб и започнете да движите краката си сякаш натискате педали за колело с ръцете зад главата. Усуквайте и стягайте торса си, така че при всяко повторение да се докосват разноименните лакет и коляно. Започнете с 10 повторения, после 9, 8 и така докато не стигнете до 1. След това починете малко и правете усукваща коремна преса - повдигайте коляното и го докосвайте със срещуположния лакет (сякаш тичате). Бройте по същия начин - 10 повторения, после 9, 8 и така до 1.
 
Предлагаме ви и кратко видео, в което са обяснени тънкостите по заемането на позицията човешки флаг:

0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Тренировки с тежести до отказ - качват ли масата и силата?

Тренировки с тежести до отказ - качват ли масата и силата?
Натоварването с тежести до отказ помага ли за качване на масата и силата? Малкото повторения с огромните килограми ли са единствения начин?
Статии » септември 18, 2017 (0)
цялата статия

По-различната тренировка TABATA TREK

По-различната тренировка TABATA TREK
Соня Ян ще разкаже подробно за една нова, различна и резултатна тренировка и защо е препоръчително тренирането по този метод.
Статии » февруари 27, 2015 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook