Зареждане

Изпържване на пресата с интервална тренировка

Изпържване на пресата с интервална тренировка
Публикувано на: Юни 2, 2021 в 08:13 ч
О, да - високо-интензивните интервални тренировки са ни от любимите. Те не само са кракти като времетраене, но и натоварват тялото така, както понякога дори и на нас не ни се вярва.

А още по-хубвавото е, че са разнообразни и в повечето случаи няма нужда от допълнително оборудване - тоест могат да се правят навсякъде по всяко време и без никакви оправдания.

Днес сме ви приготвили една тренировка, чиито акцент е изцяло върху коремните мускули, които са изключително важни във всеки боен спорт, а и в ежедневните занимания.

Макар, че точно тази тренировка е предимно ориентирана в повторения, а не за време, няма как да не ви похвалим нашия таймер, който може да е навсякъде с вас на телефона и да задавате различни интервали за различни интеравални тренировки (включително Табата). Може да го видите на mma.bg/timer

А сега тренировката...

Завъртете следния кръг от упражнения 4 пъти, като ги правите едно след друго без почивка, а след шестото упражнение почивате 1 минута.
 
  1. Коремни преси х 50 повторения
  2. Колело (коремни) х 1 минута
  3. Коремни преси до седеж х 15 повторения
  4. Повдигане на крака от вис х 15 повторения (може и с изпънати крака)
  5. Коси коремни х 20 повторения на страна
  6. Полу-бърпий х 20 секунди
 
Като цъкнете на всяко упражнение ще видите и видео с изпълнението му.

Целта на тренировката е да я направите максимално бързо без да нарушавате техниката за правилно изпълнение на упражненията. Тоест следете за добра форма, но не се пестете.

Гарантираме ви изпържване на пресата, а след като я пробвате, ще се радваме да чуем твоя отзив в коментарите.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес