Най-големият сайт за бойни спортове

       

Фран

Фран
Публикувано на: Юни 25, 2013 в 10:00 ч
Снимка: wikimedia.org
"Фран" е името на тренировка, включваща серии от тръстери и набирания, правени възможно най-бързо. Това е доста кратка тренировка, състояща се само от 3 рунда, като включва 21 повторения на всяко упражнения в първия рунд. Във втория рунд повторенията са 15, а в третия 9 за всяко упражнение. Може да модифицирате тренировката според вашите възможност - може да намалите тежестта при тръстерите, а също и да си помагате с отскок при някои от набиранията.

"Фран" е една от първите кратки тренировки, които се дават на начинаещите в кросфит залите, но това не означава, че натоварването е леко. Набиранията несъмнено са по-трудната част от тренировката. В действителност са по-трудни за жените, но и доста от мъжете издишат именно там.

Препоръчителното време за изпълнение на тренировката е 5 минути, но то може да варира според избраната тежест.
 
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Суинг с пудовка - упражнение за силова издръжливост и експлозивност

Суинг с пудовка - упражнение за силова издръжливост и експлозивност
Идеално упражнение за бойни спортове - за развиване на експлозивността и силовата издръжливост, както и за изцеждане на последните капки живот в края на тренировката.
Статии » октомври 12, 2017 (1)
цялата статия

Истината за показване на плочките

Истината за показване на плочките
Показването на добре оформените коремни мускули е мечта и цел на мнозина трениращи.
Статии » август 24, 2010 (7)
цялата статия
Мнения в Facebook