Най-големият сайт за бойни спортове

       

Фран

Фран
Публикувано на: Юни 25, 2013 в 10:00 ч
Снимка: wikimedia.org
"Фран" е името на тренировка, включваща серии от тръстери и набирания, правени възможно най-бързо. Това е доста кратка тренировка, състояща се само от 3 рунда, като включва 21 повторения на всяко упражнения в първия рунд. Във втория рунд повторенията са 15, а в третия 9 за всяко упражнение. Може да модифицирате тренировката според вашите възможност - може да намалите тежестта при тръстерите, а също и да си помагате с отскок при някои от набиранията.

"Фран" е една от първите кратки тренировки, които се дават на начинаещите в кросфит залите, но това не означава, че натоварването е леко. Набиранията несъмнено са по-трудната част от тренировката. В действителност са по-трудни за жените, но и доста от мъжете издишат именно там.

Препоръчителното време за изпълнение на тренировката е 5 минути, но то може да варира според избраната тежест.
 
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Изгаряй още повече мазнини с интервални тренировки и въже за скачане

Изгаряй още повече мазнини с интервални тренировки и въже за скачане
Ако се чудите как да подобрите високоинтензивните интервални тренировки, за да горите още повече калории и мазнини, трябва да започнете да скачате на въже.
Статии » май 25, 2018 (0)
цялата статия

Какво да направим, за да увеличим силата на удара си? – ЧАСТ ПЪРВА

Какво да направим, за да увеличим силата на удара си? – ЧАСТ ПЪРВА
Тази статия ще отбележи няколко основни техники, благодарение, на които ще постигнете по-голяма сила на удара си.
Статии » ноември 15, 2015 (1)
цялата статия
Мнения в Facebook