Зареждане

3 стъпки за по-добро възстановяване

3 стъпки за по-добро възстановяване
Публикувано на: Август 21, 2012 в 09:00 ч
Снимка: wikimedia.org

Направете правилно разпускане
След последното натоварване от тренировката отделете 5 минути за разпускане, като фоскусът трябва да е върху мускулите, които сте натоварили най-много. Това ще е сигнал за тялото, че натоварването е приключило и процеса по възстановяване може да започне. Според изследване на списанието Medicine and Science in Sports and Exercise, разпускане на 30 процента от интензитета на тренировката води до подобряване на силата. Доброто разпускане води до очистване от млечната киселина, натрупана в мускулите, което води до по-малко мускулна треска.

Приемете протеини и въглехидрати
Когато тренировката ви приключи, имате 20 минутен прозорец, в който трявба да си набавите висококачествени харенителни вещества, които да помогнат на мускулите да се възстановят и да станат по-силни преди следващата ви тренировка. Проучване на университета от Тексас показва, че напитка с високо съдържание на въглехидрати и протеини веднага след тренировка помага за възстановяване на мускулната енергяи много по-бързо, отколкото напитка само с протеини или само с въглехидрати. Целете се в микс от 4 грама въглехидрати на всеки 1 грам протеин.

Ударен душ
След като сте стигнали до банята, редувайте топла и студена вода за по 30 секунди. Според проучване на Internationl Jiurnal of Sports Medicine, колоездачи които редували струйки студена и топла вода възстановява много по-добре от горещ душ. Така че следващия път, когато сте в банята, не се страхувайте от студената вода. Много по-евтина е от масаж.

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес