Най-големият сайт за бойни спортове

       

10 вида лицеви опори за напреднали

10 вида лицеви опори за напреднали
Публикувано на: Януари 7, 2011 в 10:22 ч
Снимка: wikimedia.org


10. С жилетка с тежести
Звучи лесно, но добавянето на жилетка с тежести към обикновена лицева опора ще бъде предизвикателство, което обаче ще ти помогне за граденето на мускулна маса за по-малък период от време. Забавно е, когато ти стане прекалено лесно, да добавиш допълнително тежести и да видиш колко можеш да носиш. Ако нямаш такава жилетка под ръка, просто сложи някаква тежест на гърба си или си намери партньор за тренировките, който да те натиска надолу докато се отблъскваш от земята. А ако искаш такава жилетка, запомни, че скоро можеш да си я купиш от нашия магазин за бойци, който ще отвори врати до месец-два в София.

9. Наклонена лицева опора
Подпри краката си на 30 сантиметра или повече над земята. Това ще ти помогне да направиш по-дълбока лицева опора, което пък ще оформи горната част на торса и ядрото. Ако това ти стане прекалено лесно, можеш да сложиш краката си на по-високи повърхности, 7като тази повърхност може да бъде както стол или пейка, така и камък. Когато усъвършенстваш това, пробвай да правиш лицевите опори с медицинска топка на краката си (задържането на развновесие е допълнително предизвикателство).


8. Лицеви опори-бомбардировач
Започни като поставиш ръцете си на широчината на раменете, а краката разкрачени, а таза високо вдигнат във въздуха. Отпусни главата между ръцете си. Тялото ти трябва да оформя триъгълник. Сега, започни да сгъваш ръцете си и бавно да приплъзваш главата си към земята. Дръж брадичката на 3-5 сантиметра от земята и след това се изпъни така, че гърба ти да оформя дъга. За да завършиш лицевата опора, направи същото, но в обратна последователност, докато не се върнеш в стартовата позиция. Ще ти бъде от полза да си мислиш, че минаваш под ограда.



7. Пляскане по бедрото
Тази разновидност на лицевата опора е смесица между класическата и лицевата на една ръка. Когато се избуташ от земята, плесни лявото бедро с лявата си ръка. Трябва да се получи равномерно движение, след което трябва да се върнеш в стартовата позиция. След това пробвай с дясната ръка. Тайната е да ги правиш бързо и равномерно. Когато задобрееш, може да пробваш да отскочиш от земята, като се отблъскваш от земята и с помощта на краката.



6. Крокодилска лицева опора
Представи си ходещ крокодил. Той използва мощните си предни крайници, за да се изтласка напред. Вземи това движение и го приложи в лицевата опора. Загрей, като правиш няколко класически лицеви опори с ръца на около 15-25 сантиметра една пред друга. След като си готов, направи крачка напред: след като се изправиш, придвижи едната си ръка напред с 1 фут. Доближи се към земята и след това отново се изправи, като придвижваш другата си ръка напред. Пробвай да придърпваш краката, вместо да ги отблъскваш. Така почти без да усетиш, вече ще си стигнал до другия край на залата - напълно благодарение на ръцете си. Можеш да пробваш да "вървиш" и назад, ако мислиш, че имаш нужда от допълнителни упражнения.



5. Лицева опора диамант
За да обработиш трицепсите си, постави ръцете си на земята пред теб така, че палците и показалците да се докосват, оформяйки между тях формата на диамант. От стартовата позиция, с изпънати ръце и тяло, придвижи гърдите си към ръцете. Ще усетиш загряване в трицепсите и не след дълго ще бъде добавена мускулна маса там.



4. Лицеви опори с пляскане
Едни от най-трудните за усъвършенстване лицеви опори са старите лицеви опори с пляскане, в които пляскаш ръцете си когато си се избутал от земята. Трябва обаче да се увериш, че можеш да правиш тези лицеви опори добре, защото има голяма вероятност да пропуснеш ръцете при пляскането и после да страдаш от забиване на лицето в земята.



3. Лицеви опори на една ръка
Тези изглеждат много лесни, но всъщност е точното обратното. Постави едната си ръка зад гърба и я отпусни. Направи няколко лицеви опори така, а след това пробвай с другата ръка. Ще забележиш, че е много по-трудно, когато използваш само една ръка, но това е чудесен начин да натрупаш малко мускули. Mожеш да разкрачиш краката си повече от обичайното за тези лицеви опори.



2. Лицеви опори на медицински топки
Сложи 3 медицински топки около тялото си. Балансирай краката си на една от тях и сложи ръцете си на другите две. Сега пробвай да направиш лицева опора. Значително ще заздравиш раменете си, гърба и ядрото, докато се стараеш да запазиш баланс. Колкото по-добър ставаш, толкова по-дълбоки лицеви опори ще можеш да правиш и ще правиш по-добра тренировка.



1. Лицеви опори тип Супермен
Един съвет: Не опитвай тези, докато не си усъвършенствал останалите лицеви опори в списъка ни. Тези лицеви опори са може би най-трудните, но щом веднъж започнеш да ги правиш, вече ще си на съвсем друго ниво. Започни от позиция на нормална лицева опора, но след като се спуснеш максимално до земята, отблъсни се рязко от земята и изпъни ръцете си напред, като Супермен, който лети във въздуха. Ако можеш, изпъни и краката си назад така, че тялото ти да е напълно изпънато и успоредно със земята.

Мнения в Facebook

Свързани Статии

Развиване на бързината

Развиване на бързината
Бързината зависи от скороста на протичане на процесите в централната нервна система. Различават се няколко форми на бързина.
Статии » юли 12, 2008 (1)
цялата статия

3 упражнения с медицинска топка

3 упражнения с медицинска топка
Може да използвате медицинската топка за да седите върху нея между сериите или да я използвате за да натоварите мускулите си стабилно.
Статии » септември 19, 2012 (1)
цялата статия