Зареждане

Пет начина да загубите тегло, докато спите

Пет начина да загубите тегло, докато спите
Публикувано на: Юни 30, 2016 в 11:41 ч
 
 Лошият сън през нощта ви прави не само отпаднали денем, но също така може да ви направи и по-дебели. Изследванията показват, че сънят в продължителност на по-малко от осем часа повишава нивата ви на хормона на стреса кортизол, което негативно афектира и върху микробите в стомаха ви, забавяйки вашия метаболизъм.


За щастие, вие можете да обърнете този процес и да поддържате метаболизма си в добра скорост, разчитайки на тези простички стъпки:

1. ТРЕНИРАЙТЕ ВЕЧЕР

 
След работа, насочете се право към залата. Това може да ускори метаболизма ви за следващите 16 часа, според International Journal of Sport Nutrition.

2. ПОДОБРЕТЕ ПРОТЕИНОВИЯ СИ ШЕЙК

 
Захранете гладните си мускули, сменяйки суроватъчния си протеин след тренировка за казеинов. Той се освобождава по-бавно в организма и кара храносмилателната ви система да работи в следващите 8 часа. Това кара и метаболизма ви да бъде под пара през нощта.

Холандски изследователи посочват, че казеинът усилва синтеза на протеина, което ви помага да елиминирате допълнителни 35 калории дневно за всеки половин килограм мускули, които сте направили.

3. РАЗЧИТАЙТЕ НА СТУДЕНИ ДУШОВЕ

 
Един студен душ може да има страхотни ползи за вас. Изследване на PLoS ONE показва, че 30-секундно излагане на студена вода активира вашите кафяви мазнини - които, когато са под пара, елиминират допълнителни 400 калории, докато спите.

Бъдете сигурни, че държите главата си под кранчето. Повече кафяви мазнини се складират около врата ви и раменете.

4. ЗЕЛЕНИЯТ ЧАЙ ПОМАГА

 
Флавоноидите, които могат да се открият в зеления чай, ускоряват вашия метаболизъм. А ако това е третата ви чаша за деня, ще изгорите и 3.5% повече калории през нощта.

Не се притеснявайте за съдържанието на кофеин. Зеленият чай може и да ви остави будни до новините в 22:00 часа, но не и за през нощта.

5. СПЕТЕ В ОХЛАДЕНА СТАЯ

 
Изследване на National Institutes of Health показва, че намалянето на температурата в стаята ви до 19 градуса изгаря 7% повече мазнини, защото тялото ви гори мазнини, за да запази своята основна температура.

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес