Зареждане

5 идеи за здравословни смутита

5 идеи за здравословни смутита
Публикувано на: Юни 22, 2018 в 23:30 ч

Смутитата станаха едва ли не незаменим елемент от здравословния лайфстайл в наши дни. Особено зелените. Влезте в някое бутиково кафене или магазинче и със сигурност ще ги намерите. Отделно са и добра идея за бърза закуска за всеки един, който не разполага с много време преди работа.

Смутитата обаче понякога могат и да бъдат подвеждащи. Дори и да изглеждат здравословни, голямото количество плодове в тях води до високите им нива на захар. Натурална захар, да, но в крайна сметка, прекомерната употреба на всякаква захар не е добра идея.

И за този проблем обаче си има решение - с тези няколко идеи, които сме ви подготвили, ще успеете да понижите захарите в смутитата си. Не се отказвайте от плодовете, но просто ги ограничавайте.

Замразени тиквички


Колкото и странно да звучи, заменяйки някои от плодовете с накълцани замразени тиквички, ще получите същата гъстота на смутито, като същевременно ще намалите съдържанието на захар. По същият начин сгъстява смесите и бананът. И той почти няма вкус. Най-добре е да накълцате тиквичките преди да ги замразите, за да ги миксирате по-лесно.

Сурови ядки


Суровите ядки - по-специално кашуто и австралийския орех, добавят натурална сладост към смутитата. Те също ги правят по-кремообразни, като добавят и малко полезни мазнини, които допълнително засищат. В някои рецепти към тях се добавя и настърган кокос за допълнителна сладост.

Бейби спанак


Добавяйки зеленина към смутитата, може би е по-добре да се придържате към растения с по-лек вкус - което изключва кейла, ако искате да запазите сладостта на смутитата. Бейби спанакът е с не толкова натрапчив вкус, като същевременно съдържа много витамини и минерали.

Естествено подсладени протеини


Естествено подсладените протеини са чудесен начин за добавяне на вкус към смутито, без да прекалявате със захарта. Също правят смутитата по-засищащи. Препоръчваме протеини, подсладени със стевия. Все пак, като го купувате, обърнете внимание на съдържанието, за да се уверите, че не съдържа изкуствени подсладители и прочие.

Горски плодове


Горските плодове съдържат по-малко захар от останалите плодове, като същевременно осигуряват множество антиоксиданти. Пробвайте да добавяте по шепа миксирани и замразени горски плодове към смутитата си.
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес