Зареждане

Under Construction #седмица 14: Изпилването продължава

Публикувано на: Август 23, 2020 в 18:31 ч
Мина един месец откакто Еди е в режим на изчистване от излишните мазнини и в този епизод на рубриката Under Construction може да видите какви са видимите промени в килограмите, както и в хранителния и тренировъчния режим.

В този епизод Еди споделя и още тънкости при кардио тренировките относно какъв пулс трябва да се стремите да поддържате за най-оптимални резултати:


Откъм диетата няма никаква промяна от миналата седмица. В хранителните добавки също.

Промяна има обаче в килограмите - от 94 кг в края на периода за качване на мускулна маса сега Еди изгаря излишните мазнини и в момента е 89.2 кг. Целият прогрес и трансформация може да видите тук:
 


В тренировъчната програма има промени за по-голямо разнообразие през седмицата, като са добавени планк, дроп серии и още малко корекции:

Понеделник :

Гръб:
  • Скрипец машина 3х15-12 
  • Гребане с лост 2х12-10
  • Мечка 3х12-10 
  • Скрипец горен тесен хват 2х12 
Задно рамо:
  • С дъмбели 2х12
  • Скрипец 2х15
Трицепс:
  • Скрипец с права ръкохватка:2х20-15-10
  • Кик бек: 2х12
Кардио: 1 час пътека/колело

Вторник:

Кардио: 1 час пътека/колело + корем повдигане на краката от вис 3 серии

Сряда:

Предно бедро
  • Клек 3х12-15 
  • Напади 2х12 
  • Екстензия 2х20-15-12 
  • Прасец без тежест 3х

Четвъртък:

Кардио: 1 час пътека/колело + корем-планк 3 серии до отказ

Петък:

Гърди
  • Машина 3х10-12 
  • Горен лег 2х10-12 
  • Кросоувър  2х12-15 
Рамо:
  • Разтваряне на скрипец 2х15-12
  • Разтваряне встрани с дъмбели 2х15-12
Бицепс:
  • Сгъване прав с щанга:2х20-15-12
  • Чукове на скрипец:2х20-15-12
Кардио: 1 час пътека/колело

Събота:

Задно бедро 
  • Сгъване на машина легнал 3х20-15-12
  • Римска тяга с дъбели 2х15-12
  • Екстензия 3х15-12
  • Повдигане на пръсти за прасец на смит машина 3х20-15-12
Кардио: 1 час пътека/колело

Неделя:

почивка

Еди си е подготвил стак от л-карнитин, фетбърнър и диуретик за по-ускорено изгаряне на мазнините, като се е погрижил и за възстановяването си след тренировките с протеин и BCAA.
 

Може да поръчате всяка от тях с -10% отстъпка от нашия магазин, като ползвате промокод edi

 
Пълният хранителен режим, както и тренировъчната програма може да видите в предходните епизоди на Under Construction, които проследяват прогреса на Еди от периода за качване на мускулна маса и периода на изчистване от мазнини.
 
Очаквайте следващия епизод на  идната неделя, в който Еди ще ви разкаже какво се е случило в първата седмица от периода на сваляне.

Последвайте MMA.BG в Facebook и Instagram, за да не пропускате и story-тата, които Еди качва за да ви сподели прогреса си на живо.    

Вижте всички епизоди на Under Construction и проследете на живо прогреса с всеки детайл - хранене, тренировки, добавки.


0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес