Най-големият сайт за бойни спортове

       

Тренирайте правилно гърба за по-добър баланс на тялото

Тренирайте правилно гърба за по-добър баланс на тялото
Публикувано на: Април 2, 2015 в 09:14 ч

Истината е, че много хора предпочитат да тренират, за да изглеждат добре в огледалото. Доста често виждаме хора, които тренират само това, което виждат в отражението срещу себе си. Най-често това са мускулите в предната част на тялото и ръцете. Лежанката, сгъванията, пресите и дори клековете са само половината от нещата, които ни доближават до добре балансирано тяло и добра физика. Ако нямате добре развит гръб, винаги ще имате проблеми с цялостните натоварвания. Затова ви предлагаме и няколко ключови момента при тренировките за гръб.
 
 

Правите набирания не натоварват гърба

 
Много често може да срещнете твърдението, че тялото трябва да се държи изправено като стрела по време на набирания. Това обаче далеч не натоварва толкова гръбните мускули. Но за да доближите двете лопатки близо една до друга, тялото ви трябва да направи лека сгъвка. Това е единствения начин мускулите там да се стегнат и натоварят. От казаното следва, че извиването на гърба по врем на набиране е логичния начин за изпълнение на това упражнение.

Ето повече детайли в следното видео.
 

 
 

Съобразявайте се със структурата на тялото ви

 
Няма двама еднакви човека на този свят. Затова и всеки има нужда от различни неща по време на тренировки. Важно е да се съобразявате със спецификите на тялото си при набиранията. Например ако сте висок с дълги ръце диапазона на движение при изпълнението на упражнения като набирания или гребане ще се различава много от този на ниски и набити хора.

Ето повече детайли за това.
 

 
 

Оправете функцията на гърба си преди всичко

 
Ако искате да натоварите гръбните мускули, първото нещо което трябва да направите е да видите как работи гръбначния ви стълб. Уверете се, че извършвате всички движения свободи и в структурата на средната и долната част на гърба няма размествания. Затова ако имате някакви проблеми в гръбнака, най-добре започнете от оправянето им, чрез фиксиращи упражнения.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

10 вида лицеви опори за напреднали

10 вида лицеви опори за напреднали
Представяме ви няколко вида на лицевите опори, които да разнообразят тренировките ви.
Статии » януари 7, 2011 (4)
цялата статия

Упражнението за всеки работещ на бюро

Упражнението за всеки работещ на бюро
Ежедневното прегърбване над клавиатурата може да остави мускулите и сухожилията в тази неприятна позиция за по-дълго от желаното.
Статии » април 4, 2016 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook