Най-големият сайт за бойни спортове

       

Темпо тренировка

Темпо тренировка
Публикувано на: Март 3, 2013 в 09:53 ч
Снимка: staticflickr.com
Много проучвания показват, че в позитивната част на повторенията (когато преодоляваме тежестта) трябва да се прави възможно най-бързо, за да се мобилизират максимално много мускулни влакна и да се изгради скорост, сила и размер. Също така се препоръчва, че в негативната част (когато тежестта се сваля) темпото трябва да е по-бавно.

Опитайте се да забавяте движението в ексцентричната част на всяко повторение. Фокусирайте се върху контролираната скорост на повторението, позната като темпо тренировка. Ползите са неизброимо много. Когато карате мускулите да работят под по-голямо напрежение, това създава повече микро-травми в тях, които водят и до по-голям растеж. Това също така е предизвикателство и за стабилността ви, съответно и торса. По-дългите и изморителни повторения означават и по-добра кондиционна подготовка и повече изгорени калории.

Издръжливостта при този тип трениране се подобрява, но ефектът не е същия като при правенето на повече повторения. Големите тежести могат да се използват и да натоварват мускулите ви по време на ексцентричната част, където се постигат и най-много резултати при качването на маса.

При клековете например може да направите 3-4 серии от по 6-8 повторения, като при негативната част (клякането надолу) сваляте тялото си за около 3-5 секунди. Но запомнете, че трябва експлозивно да се изправите, преодолявайки тежестта бързо.
 

Добавки за сила от нашия онлайн магазин

  • MuscleMax MMX Apocalypse Prework​ / 320гр.MuscleMax MMX Apocalypse Prework​ / 320гр.

    MuscleMax MMX Apocalypse Prework​ / 320гр.

    Разбийте тренировката!

    Иновативния предтренировъчен продукт на AllMax - MMX Pre Apocalypse не съдържа нищо излишно, но има всичко нужно, за да изцедите максимума от тренировката си.

    Той разбужда нервната система с ударна доза витамини B - B3, B6, B9 и B12.

    От AllMax знаят, че нямате време за мускулна умора, докато тренирате, затова са заредили тази хранителна добавка с бета-аланин. Бета-аланинът увеличава силата и подобрява мускулната издръжливост, което допринася за по-интензивни тренировки.



    Освен това е добавен и цитрулин малат, който увеличава кръвния поток и допринася за повече производство на АТФ.

    И няма как да минем без креатин - в неговата най-тествана и чиста формула, придавайки ви повече сила и спомагайки за качване на чиста мускулна маса.

    Добавена е и бленда с таурин и кофеин, която да подобри и психическия ви фокус.

    Разтворете във вода, изпийте преди тренировка и се раздайте на макс в залата!

  • BIOTECH USA GH Hormon Regulator / 120 Caps.BIOTECH USA GH Hormon Regulator / 120 Caps.
    30лв.

    BIOTECH USA GH Hormon Regulator / 120 Caps.












    GH Hormon RegulatorBIOTECH USA е протеин, който се състои от 191 аминокиселини, произведени в хипофизната жлеза. Една от характерните му функции е, че тя допринася за растежа на тялото по време на юношеството.
     
    Ефекти и предимства:
     
    •     Покачване на мускулна маса
    •     Подходящ ако сте чувствителни към лактоза или глутен 
    •     Намаляване на телесната мазнина
     
     
    Освобождаването на GH, произведени по време на сън, се регулира от хипоталамуса. Тъй като той стимулира синтеза на протеини и разгражда мастните депа, то определено трябва да се смята за хормон на "положителен" ефект. Година след година от около възрастта на 35-40, мускулна маса постепенно намалява, като в същото време, обаче, съдържанието на нашия мазнините в тялото расте. Този процес може да се дължи на силно намалени нива на GH. Най-ефективният и най-сигурният начин да се повиши нивото на този хормон е, следователно, да се увеличи производството си в тялото.
     
    Haчин нa пpиeмaнe:  Пpeпopъчитeлният днeвeн пpиeм e пo 4 ĸaпcyли c oбилнo ĸoличecтвo вoдa
     

 
Бавното темпо веднага ще ви покаже пропуските в техниката на изпълнение на дадено упражнения и ще ви подскаже кои са слабите ви мускули. Например, ако коленете ви започват да поддават навътре при бавното клякане, това означава че глутеусите не се държат добре.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

HIIT тренировка без уреди и при ограничено място

HIIT тренировка без уреди и при ограничено място
Ето една тренировка, за която са нужни два крака, таймер и желание за натоварване.
Статии » октомври 11, 2015 (0)
цялата статия

Отслабването: Как да отслабваме правилно за битка

Отслабването: Как да отслабваме правилно за битка
Във втората част от серията обяснихме разликата между отслабването за битка и обикновеното горене на мазнини.
Статии » октомври 12, 2018 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook