Зареждане

Повишете силата на удара си, използвайки стена

Повишете силата на удара си, използвайки стена
Публикувано на: Декември 11, 2016 в 11:17 ч
 
Ако вашата цел е да повишите силата на своя удар, има много теории и идеи, на които можете да попаднете. Някои от тях са проверени, други изглеждат налудничави, а за трети все още има много дебати и полемики.


Една от най-интригуващите теории по темата е дело на световноизвестния Sensei Ando. Ето какво казва той относно своята собствена теория за повишаване на силата на вашия удар:

“Всички ние искаме да удряме по-силно. Но ако вие добавите скорост и сила към своите удари, без те да бъдат правилно позиционирани, тогава единствено ще нараните себе си.”

“Поради това аз препоръчвам да тествате своите силни удари на тежки чували всеки път, когато ви се отдаде възможност за това. Особено ако практикувате карате, таекуондо или кунг-фу. Ако отделяте голяма част от своите тренировки във въздушен бой, можете да си създадете лоши навици, без дори да го разберете”.

“Но как да тествате своите удари, ако не разполагате с тежък чувал? Лесно е - използвайте стена!”

“Нямам предвид всъщност да започнете да удряте стената. Вместо това, трябва да я бутате. Защо? Защото един удар всъщност представлява бързо и експлозивно бутане. И в двата случая разчитате на правилно позициониране на тялото за максимална мощ”.

“Започнете, поставяйки кокалчетата си на стената. Тогава се наведете напред. Стената веднага ще ви каже, дали вашата позиция е добра или не. Ако тя не е добра, можете да загубите баланса си или да изкълчите китката си. Продължете да натискате стената, за да се разкрият всичките ви слаби линии”.

“Веднъж щом постигнете добра позиция, можете да се върнете към боя със сянка или ката. Проверете дали можете да накарате вашето тяло да се “свърже” по същия начин, както когато натискахте стената”.

“Силно препоръчвам да тествате всички свои удари спрямо стената. Лакъти, крошета, оувърхенд удари, прави удари… дори удари с глава. Тествайте ги често. Лошите навици могат да се прокраднат във вашата тренировка по всяко време”.

0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес