Най-големият сайт за бойни спортове

       

Ключови моменти в тренировките по MMA

Ключови моменти в тренировките по MMA
Публикувано на: Декември 6, 2012 в 09:49 ч
Снимка: wikimedia.org
Предлагаме ви няколко важни насоки при тренировките по смесени бойни изкуства (MMA), които могат да послужат като ключови елементи и при вашата подготовка, ако липсват в момента.

Тренирайте с партньор


В смесените бойни изкуства (MMA) винаги има опонент срещу вас. Но не е нужно да разменяте силни удари с партньора си, за да имате полза от общата тренировка. Той може да ви служи и като мотивация.
 
"Аз съм по-малък от повечето състезатели по американски футбол от NFL," казва легендарния боец от UFC, Randy Couture. "Но когато тренирам с тях те разбират, че може и да не са толкова корави, за колкото се мислят и това познание ги мотивира да тренират много по-упорито."
 

Тренирайте скоростно


Животът не тече на забавен каданс. Нито спорта. Защо да не тренираме така? Независимо дали вдигате тежести, правите интервални спринтове или работите на чувал, правете го бързо.

"Приведете тренировките си в услуга на експлозивната ви сила и движения като изтласкване на щанга, изхвърляне на дъмбели и всичко с пудовки," казва Couture.

Всички такива упражнения тренират бързите мускулни влакна.

Тренирайте всичко


Забравете тренировките от типа "гръб и бицепс" и "гърди и тицепс".
 
"Далеч сме от изолиращите тренировки," споделя Couture.

В реалността рядко един мускул работи изолирано. Всяко движение от подхвърляне до риене на сняг, включва няколко мускула едновременно. Ако искате да придобиете сила, която да е полезна и извън залата, тренирайте цялото си тяло всеки път.

Качествена екипировка от нашия онлайн магазин



Тренирайте различно


Тренировките са като всяко друго нещо: правете едно и също нещо всеки ден и тренировките ви ще застоят. Вашите постижения ще достигнат плато.
 
"Независимо дали тренираме координацияте между око и ръка, гъвкавост и подвижност или по-добро разбиране на биомеханиката, новите упражнения и дейности заздравяват слабостите и попълват дупките в играта ви," казва Couture.

Ако имате желание да се запишете на тренировки по MMA, може да откриете вашият клуб в секцията Клубове.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Тренировка за сила със собствено тегло

Тренировка за сила със собствено тегло
Ефективна тренировка с разнообразни плиометрични и упражнения със собствено тегло.
Статии » септември 17, 2010 (2)
цялата статия

Бързо изгаряне на мазнини с интензивна тренировка от Джъстин Клайн

Бързо изгаряне на мазнини с интензивна тренировка от Джъстин Клайн
Силово-кондиционният треньор, Джъстин Клайн разказва за една от любимите си тренировки за изгаряне на мазнини и повишаване на издръжливостта.
Статии » май 29, 2015 (3)
цялата статия
Мнения в Facebook