Най-големият сайт за бойни спортове

       

Подскачай като боксъор

Подскачай като боксъор
Публикувано на: Октомври 27, 2010 в 12:05 ч
Снимка:Andrew Malone

Има си причина боксъорите да скачат на въже. Това е едно от най-успешните упражнения за изграждане на издръжливост. Но в същото време  може и да бъде доста изнервящо. Това е и причината да Ви предложим програма, която да Ви помогне да повишите уменията си, независимо от нивото Ви на координираност.

Как да го направите

Скочете веднъж. Това е. След това направете две серии с по два подскока. След това – три серии по три подскока. Увеличавайте сериите, докато успеете да направите 10 серии с по 10 подскока, или ако говорим за време – 15-20 минути. Всеки път, когато сгрешите при подскока, се връщате на предишното ниво. Правете това упражнение четири пъти седмично. Ако го изпълнявате правилно, ще можете да скачате в 3-минутни рундове като боксъор след едва една-две седмици.
 

Правилата

Скачайте толкова високо, колкото да премине въжето.
 По време на подскока коленете Ви да бъдат отпуснати. Приземявайте се на възглавничките на краката Ви.
За контролирането на въжето, използвайте китките си, а не цялата ръка.
Започнете подскока, след като въжето е малко над нивото на очите.
Нека въжето да докосва леко пода.

Ако искате да се запознете в по-голяма дълбочина с техниката и да научите как да вкарата упражнението във вашите трнеировки, прочетете статията Скачане на въже.

0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

HIIT тренировка без уреди и при ограничено място

HIIT тренировка без уреди и при ограничено място
Ето една тренировка, за която са нужни два крака, таймер и желание за натоварване.
Статии » октомври 11, 2015 (0)
цялата статия

Загрявка и разпускане при тичането

Загрявка и разпускане при тичането
При всяко тичане трябва да започнете със загрявка и правилно разпускане за да си спестите много травми.
Статии » юли 28, 2010 (1)
цялата статия
Мнения в Facebook