Най-големият сайт за бойни спортове

       

Интензивна тренировка със собствено тегло на Уил Хънтингтън

Интензивна тренировка със собствено тегло на Уил Хънтингтън
Публикувано на: Май 15, 2015 в 08:31 ч

Кросфит треньорът Уил Хънтингтън сподели своята тренировка, която използва за да поддържа тялото си във форма.
 
"Това е тренировка в съотношение към почивка 2 към 1. Това е един от най-ефективните начини за изгаряне на калории, като в същото време давате на тялото си нужното време за почивка, за да поддържате интензитета висок. Това е страхотна комбинация от упражнения, защото можете да ги правите навсякъде."

Направете максимално много повторения от описаните упражнения за 40 секунди, а след това си починете 20 секунди. След края на почивката започнете следващото упражнение. Повторете в 3 до 5 кръга.
  • Упражнение 1: Напади
  • Упражнение 2: Лицеви опори
  • Упражнение 3: Клекове
  • Упражнение 4: Набирания
  • Упражнение 5: Бърпийта

Свързани Статии

UFC тренировката на Georges St. Pierre

UFC тренировката на Georges St. Pierre
Вижте как тренира силата, експлозивността и издръжливостта си, шампиона от UFC, Georges St. Pierre.
Статии » януари 30, 2011 (2)
цялата статия

Какво да направим, за да увеличим силата на удара си? – ЧАСТ ВТОРА

Какво да направим, за да увеличим силата на удара си? – ЧАСТ ВТОРА
В първата част от статията ви описахме някои от основните техники, благодарение, на които може да увеличите бързината и мощността на удара си.
Статии » ноември 21, 2015 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook