Най-големият сайт за бойни спортове

       

Интензивна тренировка 40-20

Интензивна тренировка 40-20
Публикувано на: Април 23, 2015 в 08:35 ч

Време е за интензивни тренировки и сме ви приготвили една такава за отскок.

Това е една от любимите тренировки на Уил Хънингътн, кросфит треньор ниво 1.
 
"Тази тренировка използва схемата 2:1 работа към почивка. Това е един от най-ефективните начини за изгаряне на калории, като има достатъчно време за почивка, а работата остава интензивна.

Комбинацията от упражнения е добра, защото са със собствено тегло и могат да се правят почти навсякъде. Добре е да се прави наред с останалите тренировки веднъж в седмицата."

Направете възможно най-много повторения от даденото упражнение за 40 секунди, а след това починете 20 секунди. След почивката веднага започнете със следващото упражнение. Направете 3-5 рунда.

Упражнение 1: Напади
Упражнение 2: Лицеви опори
Упражнение 3: Клекове
Упражнение 4: Набирания
Упражнение 5: Бърпийта
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Предизвикателство 5-50

Предизвикателство 5-50
Тествайте мускулите си и издръжливостта с тази интензивна тренировка, която е съставена само от упражнения със собствено тегло.
Статии » октомври 19, 2010 (0)
цялата статия

Тренировка за сила със собствено тегло

Тренировка за сила със собствено тегло
Ефективна тренировка с разнообразни плиометрични и упражнения със собствено тегло.
Статии » септември 17, 2010 (2)
цялата статия
Мнения в Facebook