Най-големият сайт за бойни спортове

       

Бързо изгаряне на мазнини с интензивна тренировка от Джъстин Клайн

Бързо изгаряне на мазнини с интензивна тренировка от Джъстин Клайн
Публикувано на: Май 29, 2015 в 09:41 ч

Джъстин Клайн е собственик на залата T2Performance. Силово-кондиционният треньор разказва за една от любимите си тренировки за изгаряне на мазнини и повишаване на издръжливостта.
 
"Това е една от любимите ми тренировки, защото е пълна с многоставни упражнения, които повишават тестостерона, повишават сърдечния ритъм и изгарят много калории, докато натоварват всеки важен мускул в тялото."

Целта е да направите шест кръга. Почивката между кръговете е толкова, колкото ви е нужно, за да си възстановите силите и да направите също толкова повторения, колкото сте направили предходния рунд. В третия и петия кръг, повторенията може да се намалят с дедно, но тежестта трябва да остане същата.

Упражнение 1: Обръщане на щанга, 6-8 повторения
Упражнение 2: Клек със скок, 8-10 повторения
Упражнение 3: Пуш преса, 6-8 повторения
Упражнение 4: Набирания, 10-12 повторения
Упражнение 5: Лег преса с дъмбели, 6-8 повторения
Упражнение 6: Гребане с лост, 8-10 повторения
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Суинг с пудовка - упражнение за силова издръжливост и експлозивност

Суинг с пудовка - упражнение за силова издръжливост и експлозивност
Идеално упражнение за бойни спортове - за развиване на експлозивността и силовата издръжливост, както и за изцеждане на последните капки живот в края на тренировката.
Статии » октомври 12, 2017 (1)
цялата статия

Отслабването: Хранителните добавки в бойните спортове

Отслабването: Хранителните добавки в бойните спортове
След останалите три статии за отслабването, дойде време да поговорим и за хранителните добавки.
Статии » октомври 10, 2018 (0)
цялата статия
Мнения в Facebook