Най-големият сайт за бойни спортове

       

Бърза тренировка за коремни мускули

Бърза тренировка за коремни мускули
Публикувано на: Май 23, 2013 в 10:20 ч
Автор: Гънар Питирсън
Снимка: wikimedia.org
Вместо широко описание за общи принципи за натоварване на коремните мускули ви предлагаме една яка и изгаряща тренировка, която можете да правите 2-3 пъти на седмица в продължение на 6 семици, за да превърнете коремните си мускули в плочки. Това, разбира се, ще стане при усовия, че спазвате и добър хранителен режим и спите достатъчно. Спираме с приказките и започваме с натоварването... сега:
 
 
Починете си 20 секунди и започнете отново. Правете това 2-4 пъти на ден, 2-3 пъти в седмица и ще видите чудните резултати.
 
За по-бързи и чисти резултати може да си помогнете с някои хранителни добавки, като фет бърнъри или л-карнитин, които може да намерите в нашия онлайн магазин.
0 споделяния
FB Сподели

Свързани Статии

Интересно и натоварващо упражнение за коремните мускули

Интересно и натоварващо упражнение за коремните мускули
Изградете плочките и увеличете силата на торса с това интересно и натоварващо упражнение.
Статии » април 6, 2013 (0)
цялата статия

Изпържете пресата за 2 минути

Изпържете пресата за 2 минути
За да изкарате още повече коремните си мускули е добре да добавите няколко допълнителни упражнения за тях в редовните си тренировки.
Статии » юни 24, 2014 (6)
цялата статия
Мнения в Facebook