Най-големият сайт за бойни спортове

       

Интересно и натоварващо упражнение за коремните мускули

Интересно и натоварващо упражнение за коремните мускули
Публикувано на: Април 6, 2013 в 09:44 ч
Снимка: wikimedia.org
Коремната преса е най-популярното упражнение за коремни мускули, защото всеки - от възпълнички жени до компютърни геймъри - могат да го правят. Но това не означава, че е най-доброто упражнение за средната част на тялото ви.

Затова и Дейвид Джак, собственик на фитнеса Actv8 във Финикс, демонстрира по-добро упражнение за коремните мускули - 360.
 
"Главната функция на торса е да предотвратява движенията и да е устойчив на сили, които преминават през него."

Започва се от изходна позиция за лицева опора. В тази позиция трябва да държите торса си напълно неподвижен, а с краката си да описване кръгове в различни посоки, плъзгайки ги по пода. С по-малките движения в кръг натоварвате само коремните мускули, но разширите ли кръговете, включват се и косите коремни мускули, бедрата и долната част на гърба.

Ефектът от това е изразителност в коремните мускули и повече стабилност в торса едновременно. Ето и видео, от което може да видите изпълнението на 360.
 
Мнения в Facebook

Свързани Статии

Коригиране на мускулния дисбаланс

Коригиране на мускулния дисбаланс
Мускулният дисбаланс е често срещано явление в нашето ежедневие. Този проблем най-често се дължи на прекомерното трениране на определена мускулна група за сметка на друга.
Статии » януари 29, 2016 (0)
цялата статия