Най-големият сайт за бойни спортове

       

Интересно и натоварващо упражнение за коремните мускули

Интересно и натоварващо упражнение за коремните мускули
Публикувано на: Април 6, 2013 в 09:44 ч
Снимка: wikimedia.org
Коремната преса е най-популярното упражнение за коремни мускули, защото всеки - от възпълнички жени до компютърни геймъри - могат да го правят. Но това не означава, че е най-доброто упражнение за средната част на тялото ви.

Затова и Дейвид Джак, собственик на фитнеса Actv8 във Финикс, демонстрира по-добро упражнение за коремните мускули - 360.
 
"Главната функция на торса е да предотвратява движенията и да е устойчив на сили, които преминават през него."

Започва се от изходна позиция за лицева опора. В тази позиция трябва да държите торса си напълно неподвижен, а с краката си да описване кръгове в различни посоки, плъзгайки ги по пода. С по-малките движения в кръг натоварвате само коремните мускули, но разширите ли кръговете, включват се и косите коремни мускули, бедрата и долната част на гърба.

Ефектът от това е изразителност в коремните мускули и повече стабилност в торса едновременно. Ето и видео, от което може да видите изпълнението на 360.
 

Свързани Статии

7 упражнения за... всичко

7 упражнения за... всичко
В тази статия ви предлагаме няколко упражнения за решаване на различни проблеми и задачи от ежедневието на всеки.
Статии » декември 27, 2010 (1)
цялата статия

Да направим 100 лицеви опори

Да направим 100 лицеви опори
Инструкции от трима топ фитнес треньори, които предлагат три различни тренировки за достигане на сто лицеви опори.
Статии » октомври 15, 2011 (5)
цялата статия
Мнения в Facebook