Зареждане

30-секундно упражнение за заздравяване на мускулите на кръста

Публикувано на: Септември 13, 2021 в 11:08 ч
Силовият треньор Джеф Кавалиер често демонстрира разтягания и фокусирани върху мобилността тренировки в своя Athlean-X, които са благоприятни за търсещите по-безопасни тренировки без риск от контузии. В горното видео Кавалиер споделя своята техника за облекчаване и превенция на болки в кръста.

"Ако бедрата не са силни или мускулите около бедрата, седалищните мускули не са силни, тогава долната част на гърба се опитва да свърши цялата работа и това е проблем“, казва той. "Искаме да направим така, че долната част на гърба е здрава и стабилна."

Каква е неговата тактика за поддържане на силна долна част на гърба? 

Обратни хипер-екстензии - упражнение за долната част на тялото, което се изпълнява, като лежите с лице надолу върху ръба на пейка или легло и провесвате и вдигате долната част на тялото.

"Причината, поради която го използвам и ви насърчавам да го правите всеки ден, е, че трябва да заздравите долната част на гърба; тези мускули не са достатъчно силни", казва той.

Тази сила, добавя той, трябва да се управлява отдолу нагоре - буквално, като се започне с глутеусите:

„Първо стиснете глутеусите заедно като сте в екстензия и повдигнете нагоре, като използвате долната част на гърба. Натоварвайте отдолу нагоре. "

Вижте също: Отърви се от болката в гърба и врата докато спиш

Той препоръчва да се прави 1 сет от изпълнени с правилна техника контролирани повторения сутрин и още една серия по-късно през деня.

"Натрупвайки повече от тези контролирани с чиста техника повторения, гарантирам ви, че ако имате болки в кръста, причинени от мускулна слабост, проблемите ви ще изчезнат." 
0 споделяния
  Сподели
Мнения в Facebook

Последни новини

Оферта на деня

Горещи Новини

Видео

Най-четени статии днес